Kat door het ijs gezakt en dood

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Kat door het ijs gezakt en dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:41

Was het een rode kat?
Er staat een foto op dumpert van een vos die ingevroren in het ijs ligt, maar het lijkt mij meer op een kat...

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 16:44

das wel echt zielig zo`n dood. sterkte ermee

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:44

Hee getverderrie wat rot! Moet er niet aan denken dat het mijn Mimi zou overkomen.
En inderdaad heel rot voor je zwager om hem er zelf uit te moeten slaan.
Inderdaad vreemd dat hij er doorheen is gezakt maar wij hebben hier ook nog open stukken waar eendjes in kunnen zwemmen, misschien is ie daar ingestapt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 23:11

renate85; het is inderdaad niet de kat van die link, mijn zus woont in de provincie Utrecht.

Storm76; Timo was een rode kater inderdaad. Weet jij waar ik dat filmpje kan vinden?

En over het wel of niet begraven in eigen tuin, ach... het is hun tuin, hun keuze en ik snap heel goed dat mijn neefje (8 jaar) zijn kat graag op die manier bij zich houdt Lachen

Editje; ik heb de foto gevonden op Dumpert, staat helaas niet bij waar die foto gemaakt is... maar mijn zus zei dat de oren van Timo boven het ijs uitstaken, dat kan ik op die foto niet ontdekken. Kan de foto wel aan mijn zus laten zien...
Laatst bijgewerkt door 050206051012 op 02-01-09 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 23:31

Wat een vrezelijk ongeluk Quell, zo vind je je kat liever niet natuurlijk dit ook een van mijn grootste angsten weet ook niet waarom.
Met dooi en pas intredende vorst gaan mijn dieren ook niet los de straat op als het even kan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 23:34

Mijn katten komen helemaal niet buiten, zei gister ook tegen m'n zus dat ik daar erg blij mee ben als ik zulke horrorverhalen hoor...

passieX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:36

Snoevie schreef:
waarschijnlijk toch ergens een zwak dun laagje geweest.......wat triest zeg!

en wat een rare reactie van de dierenambulance......

sterkte ermee hoor!

Idd, wat een rare reactie van de dierenambulance zeg!
Sterkte ermee! vreselijk om zo je kat te vinden! Ach gut

@ klijntjuh: Wij zouden als we het lijkje van onze kat mee hadden genomen ook begraven hebben in onze eigen tuin. Maar omdat hij al 4 dagen daarvoor was begraven bij die mensen in een bos, hebben we hem niet mee genomen .. Verdrietig
En wat maakt het uit? alsof de gemeente in je grond komt graven om te kijken of je er ooit iets hebt begraven. Rolleyes

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:41

aah sneu zeg, sterkte!

en wat maakt het idd uit om je katje in de achtertuin te begraven, onze overleden dieren begraafden we ook altijd in de achtertuin.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 13:13

Wat eng zeg... Kan natuurlijk een wat dunner stuk ijs geweest. Maar wat een gruwelijk gezicht moet dan zijn geweest...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 01:05

De kat is naar de DA gebracht, die gaat de uiteindelijke doodsoorzaak opsnorren en daarna wordt hij gecremeerd. Mijn neefje durfde de tuin niet meer in nu Timo er in een zak lag en zei tegen mijn zus dat hij helemaal niet meer in de tuin zou durven als hij daar begraven zou zijn. Dus ze hebben met hem gepraat en Timo naar de DA gebracht.

M'n moeder heeft de foto van Dumpert naar m'n zwager gestuurd.