Ik heb een zwarte middenslag gehad.

Ik zeg en gok 5, melanie.
PS, heb je nog steeds die gave tuin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Downhill schreef:Wat leuk, schnauzer.
Ik heb een zwarte middenslag gehad.
Ik zeg en gok 5, melanie.
PS, heb je nog steeds die gave tuin?
Downhill schreef:Van den Oppasser is een kennel wat al heeeeel lang in de schnauzers zit![]()
Mijn vorige schnauzer kwam bij Jaap Wildeman vandaan (Kennel Van de Telgthoeve). Hij is jarenlang vice voorzitter geweest bij de Nederlandse Schnauzer Club. Daarna is ie een tijdje naar Spanje gegaan en is nu als het goed is weer terug in Nederland.
Jaap zat HEUL vroeger ook in de paarden![]()
Is ook lang in het bestuur geweest voor Stichting Wakker Dier en in het verleden ook Inspecteur van de Dierenbescherming.
Hij had de reu Only Nitro Frea's Clos 'd Ebenos gebruikt. Die is van Jos en Maribel de Wit. Misschien ken je ze wel? Komen uit Eindhoven en hadden ook Nitro z'n vader de middenslag Coson's Atilla.
Doe jij ook tentoonstellingen? Waarschijnlijk ken je Cosons ook wel![]()
Schnauzerwereldje is ook klein, net zoals het paardenwereldje![]()
Ik hoop dat er allemaal GEZONDE dwergjes uitkomen en als ik toch verder mag gokken dan gok ik
2 reutjes
3 teefjes
![]()
![]()
Wat schat je zelf Melanie?
Edit: ik zie het al: 6![]()
Downhill schreef:Oei, je hebt een zware tijd achter de rug! Als ik zo je profiel lees, ben je erg goed bezig om het een plekje te geven!
Heb je foto van de parti-color?
Wat is trouwens jouw mening over de witte schnauzer?
Downhill schreef:Mel, ik kan je foto niet zien.... "snik".......
Ik vind de witte schnauzer mooi (vooral als ze dat mooie ruwe harde haar hebben) maar niet als die baarden bruin beginnen te worden, hihihi
melanie_h schreef:Vannacht gaat ze gewoon mee met ons naar boven.
Ik word toch altijd bij het minste gering wakker. Zo doe ik dit altijd.
Als er een teefje uitgerekend is dan mag deze mee met ons gaan slapen![]()
En tuurlijk hou ik jullie op hoogte ook met foto's!!