Ben blij dat mn meisje weer thuis is!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xsimone schreef:Vanochtend voordat ze met vuurwerk begonnen wilde ze naar buiten, dus ze mocht van ons want we dachten dat ze misschien moest plassen en poepen ondanks de kattenbak binnen.
griebels schreef:Ik zag hem aankomen rennen, hij wou mij zo voorbij schieten maar ik greep hem, heb hem bij mijn 2 katten binnen gezet en de volgende morgen weer los gelaten.
MandyR schreef:Don_Zhivago schreef:Ik hoop dat ze is geschrokken en nu ergens verstopt zit..
..
Lekker vriendelijk.
TS, hoe is het nu met je kat?
xsimone schreef:Het is ook niet expres gedaan, dat naar buiten laten. Ik heb dat verkeerd in mn openingspost gezet. Ze is naar buiten geglipt.
Ze is er nog steeds niet. Ik ga straks naar mn vader en daarna uit hier in het dorp, kom in de nacht weer terug en als het dan rustig is met vuurwerk laat ik mn honden uit en die herkent ze wel, dus hopelijk dat ze dan terecht komt!
xsimone schreef:xsimone schreef:Het is ook niet expres gedaan, dat naar buiten laten. Ik heb dat verkeerd in mn openingspost gezet. Ze is naar buiten geglipt.
Ze is er nog steeds niet. Ik ga straks naar mn vader en daarna uit hier in het dorp, kom in de nacht weer terug en als het dan rustig is met vuurwerk laat ik mn honden uit en die herkent ze wel, dus hopelijk dat ze dan terecht komt!
Ik denk dat jullie deze post hebben gemist
Don_Zhivago schreef:Vind het echt onverantwoord om dieren met oud en nieuw buiten te laten.
Als zulke beestjes in paniek raken rennen ze alle kanten op.. vuurwerk zullen ze dan niet zo 1 2 3 opmerken..
Vind het echt niet veilig
Chiqa schreef:griebels schreef:Ik zag hem aankomen rennen, hij wou mij zo voorbij schieten maar ik greep hem, heb hem bij mijn 2 katten binnen gezet en de volgende morgen weer los gelaten.
Kijk ondanks dat jij dit goed zla bedoelen, ongetwijfeld, vidn ik het ook knap brutaal dat jij een andere kat binnenhaald.
Beesie kan net als bij TS naar buiten geglipt zijn een er een hele ploeg mensen naar op zoek zijn en erg ongerust zijn.
Fammiie_x schreef:Misschien vind jij dat een verwijd t griebels maar ik vind dat totaal NIET
Als je kat naar buiten glipt kan je er niks aan doen
Lijkt mij dat iedereen liever hun kat dan binnenhoudt!!
griebels schreef:Beter dat er een hele groep voor niets naar hem aan het zoeken is dan dat er een rotje naar hem gegooid wordt.
griebels schreef:Dan zal het wel aan mij liggen...
Als mijn katten om een of andere reden perse binnen moeten blijven, ben ik extra scherp. Ik laat ze echt niet ontsnappen
ik heb tien keer liever dat iemand mijn per ongeluk ontsnapte kat veilig in huis het oudjaar laat overleven dan dat ze op straat rond moet zwerven omdat ze mij ontglipt is!Citaat:dan nog heb jij geen enkel recht om je je te bemoeien met andermans zaken, ik heb oudejaarsdag ook lopen zoeken naar mijn kat die ontsnapt was en had het je absoluut niet in dank afgenomen als jij hem binnen had gehaald sterker nog had er werk van gemaakt.
Ik ben de hele avond ongerust denk daar ook even aan.
cissy schreef:ik heb tien keer liever dat iemand mijn per ongeluk ontsnapte kat veilig in huis het oudjaar laat overleven dan dat ze op straat rond moet zwerven omdat ze mij ontglipt is!Citaat:dan nog heb jij geen enkel recht om je je te bemoeien met andermans zaken, ik heb oudejaarsdag ook lopen zoeken naar mijn kat die ontsnapt was en had het je absoluut niet in dank afgenomen als jij hem binnen had gehaald sterker nog had er werk van gemaakt.
Ik ben de hele avond ongerust denk daar ook even aan.
Ik zou er zeker geen werk van gaan maken maar een bloemetje gaan brengen bij Griebels!