Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nakisha schreef:Ik vind het hondje van je vriendin absoluut niet rastypisch. Is dat een beetje het type hondje dat je zoekt?
Zoals al genoemd werd, zijn chihuahua's momenteel een echt hype-ras. De ellende is inderdaad dat de markt dus overspoeld word met deze hondjes en kruisinkjes ermee.
Denk erom; de chihuahua is een vrij teer hondje, dus denk echt heel goed na WAT je wilt en wáár je het wilt kopen. Ik zag al dat je niet van plan was over één nacht ijs te gaan, gelukkig.
Heb je al wat rasgidsen doorgeploegd? Die kunnen je zeker wat meer informatie geven over hoe een chihuahua hoort te zijn.
Tooske schreef:Onze hondjes hebben nooit truitjes o.i.d aan niet nodig hoor!
Klijntjuh schreef:Tooske schreef:Onze hondjes hebben nooit truitjes o.i.d aan niet nodig hoor!
waarschijnlijk dan ook geen hernia gehad..
Tooske schreef:Nee nooit gehad maar wat heeft dat ermee te maken?
Klijntjuh schreef:Ja precies, jij bent er zo eenvan het oude daantje-forum:P
Dan snap ik dat je me een hype loper vind
ThePast03 schreef:Klijntjuh schreef:Ja precies, jij bent er zo eenvan het oude daantje-forum:P
Omdat ik mijn Chihuahua's altijd als honden hebt behandeld en nog behandel ben ik er zo een?
Of jij wel of niet een hypeloper bent zal me een zorg zijn, je geeft wel aan om eventueel rustig bij een hypefokker te willen kopen. Jouw keuze maar het zegt meer over jou dan over wat dan ook als je zegt dat er maar weinig serieuze fokkers zijn die nog rastypisch fokken.
Uiteindelijk komt er dan naar boven dat je niet bereid bent om een jaartje te wachten op een goede fokker.
Tooske wat een heerlijke honden!
Tooske schreef:ThePast03 schreef:[
Ja precies, jij bent er zo eenvan het oude daantje-forum:P
Omdat ik mijn Chihuahua's altijd als honden hebt behandeld en nog behandel ben ik er zo een?
Of jij wel of niet een hypeloper bent zal me een zorg zijn, je geeft wel aan om eventueel rustig bij een hypefokker te willen kopen. Jouw keuze maar het zegt meer over jou dan over wat dan ook als je zegt dat er maar weinig serieuze fokkers zijn die nog rastypisch fokken.
Uiteindelijk komt er dan naar boven dat je niet bereid bent om een jaartje te wachten op een goede fokker.
Tooske wat een heerlijke honden!
Klijntjuh schreef:Ik wacht gerust een jaar. lees mijn beginpost, als ik nu een hondje zou willen haal ik er zo een van marktplaats, maar ik wil gaan voor een goed hondje.
En alsof ik mijn hondjes niet als hondjes behandel...
Klijntjuh schreef:Hier heb je gelijk in, zeker, en eigenlijk de (een van de) enigste fokker die ik prachtige hondjes vond hebben krijgt het hele komende jaar geen nestjes, en gaat misschien stoppen......
Klijntjuh schreef:Ik vind ze ook prachtig, en eerlijk is eerlijk, Tooske en [*olduser*] jullie hebben echt mooie chihuahua's.
Waarschijnlijk ook al alle 4 wat ouder. Ik heb ze de afgelopen jaren nog niet zo echt tegengekomen
ThePast03 schreef:Klijntjuh schreef:Ik wacht gerust een jaar. lees mijn beginpost, als ik nu een hondje zou willen haal ik er zo een van marktplaats, maar ik wil gaan voor een goed hondje.
En alsof ik mijn hondjes niet als hondjes behandel...Klijntjuh schreef:Hier heb je gelijk in, zeker, en eigenlijk de (een van de) enigste fokker die ik prachtige hondjes vond hebben krijgt het hele komende jaar geen nestjes, en gaat misschien stoppen......
Je eigen woorden.
Waarom niet op deze fokker wachten of een van de andere die je wel prachtige honden vind fokken.
Ben trouwens heel benieuwd wie dat zijn alhoewel ik wel een vermoeden heb.
ThePast03 schreef:Klijntjuh schreef:Ik vind ze ook prachtig, en eerlijk is eerlijk, Tooske en ThePast03 jullie hebben echt mooie chihuahua's.
Waarschijnlijk ook al alle 4 wat ouder. Ik heb ze de afgelopen jaren nog niet zo echt tegengekomen
Dezelfde fokster fokt nog altijd dezelfde type hondjes hoor, met nog steeds van die heerlijke vrije karakters. Ik herken ze op elk evenement waar ik kom al voodat ik weet dat ze door haar gefokt zijn.
Klijntjuh schreef:Zou ik mogen weten wie dat is?
detour schreef:Dat trúitje!![]()
Worden deze hondjes ook nog gewoon als hond behandeld? Zouden er Chi's zijn die gewoon lopen ipv dat ze constant worden opgetild en aangekleed, c.q. opgeschmuckt?![]()
Verder, TS, wens ik jou heel veel succes met je nieuwe hondje hoor!
Klijntjuh schreef:Ik wacht gerust een jaar. lees mijn beginpost, als ik nu een hondje zou willen haal ik er zo een van marktplaats, maar ik wil gaan voor een goed hondje.