Logé (kat) is nogal agressief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dowski

Re: Logé (kat) is nogal agressief

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 00:50

met een tuigje hangt ie achter zn oksels, dus stikken zal hij niet Knipoog

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 00:51

Wij hebben een speciale sleutelbos voor de katten Knipoog

De eerste paar keren moet je hem wel steeds pakken maar nu hoeven we er enkel mee te rammelen en ligt ie gewoon langs de pc of op tafel. En nu doen de katten vrijwel niets meer wat niet mag Haha!

Met een plantenspuit klooien lijkt mij veel vervelender worden en daarbij vind onze parketvloer dat ook niet erg leuk en daarbij was Gizmo er ook niet van onder de indruk Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 00:53

Citaat:
met een tuigje hangt ie achter zn oksels, dus stikken zal hij niet

tot ie het riempje om zn nek vouwt, hij zal de eerste niet zijn.... Verdrietig

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 00:58

Als die slaapt is het een schatje Vork

Ik zou het sleuteltrucje proberen.. werkt bij ons ook !

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 01:00

Ik heb die sleuteltruc zo'n 9 jaar geleden weleens gekregen voor onze hond dan Haha! Als hij met wandelen niet luisterde dan moest ik ook mijn bos zijn kant op gooien en dan kwam hij gelijk braaf terug. Nu hoef ik alleen te rinkelen en hij luistert maar goed dat is een heel ander verhaal...
T is iig wel t proberen waard.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 01:01

Misschien een stom idee hoor maar kan je geen plastic zak op je bed leggen? Clown
Ben niet zoon katten exper sorry Vork

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 01:16

Waarom heb jij in dan ook ingestemd met het passen op een (terror)kat? Tong uitsteken.

Katten en haren zijn 1 en katten zijn nu eenmaal zeer eigenzinnig (daarom zijn ze zo leuk).

Niks geen tuigjes/halsbandjes om gaan doen (=zielig Ja). Ik zou het ook accepteren. Ligt de kat ook bij de eigenaren op bed? Zoja, dan is het moeilijk af te leren in een weekje (wat is nu een weekje, na die week alles in de was en klaar). Lekker joh een extra verwarminkje in je bed.

Wil je er echt vanaf (wat heel moeilijk gaat worden) is hem voor zijn. Dus als hij aantstalte maakt om op bed te gaan liggen dan moet je al zorgen dat hij er niet op kan. Hem eerst op bed laten liggen en daarna eraf jagen is niet geheel eerlijk tegenover de kat.

Dus of barricaderen de boel of accepteren Lachen.

Overigens is het in nekvel oppakken niet echt fijn voor een kat op wat latere leeftijd. Het is niet voor niks dat moederpoes de jongen op JONGE leeftijd oppakt, dan is het allemaal mogelijk. Op wat oudere leeftijd en als ze wat zwaarder worden zijn ze veel te zwaar om in de nekvel opgepakt te worden.

Die van ons moet je ook echt niet in zijn nekvel pakken (die moet je gewoon helemaal niet oppakken Tong uitsteken) want die bijt en haalt je helemaal open (in het dierenpension willen ze dat maar niet begrijpen arm beest). Mevrouw is de koningin en we laten haar haar gang maar gaan Ja. Je leeft niet voor niks samen met je beest Tong uitsteken

Nienkeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 01:20

In een bench stoppen 's nachts helpt niet?
Heb alleen ervaring met honden misschien dat het met katten niet gaat ofzo Tong uitsteken

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 01:21

Hij had er niet bijverteld dat het zo'n kleine terrorist was Haha!

Beestje ligt nu heerlijk te slapen, lekker rustig Vork
Als ie dat ook zou doen als ik in m'n bed lag had ik er geen problemen mee, maar hij sloopt m'n beddegoed, en ik ben allergisch, dus als ie vet gaat lopen stuiven en rennen en springen enzo krijg ik er last van Nagelbijten / Gniffelen Niet als ie gewoon beneden blijft op t laminaat. Maar al dat haar op stof is niet zo lekker!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 01:36

Katten kunnen vreselijk irritante dieren zijn Huilen van het lachen
Die van ons liggen nu beide gelukkig rustig in mn kamer te slapen, die ene komt na een paar weken eindelijk weer 's nachts binnen(het moet we eerst helemaal donker en stil in de kamer zijn voordat ze naar binnen durft Zij zijn groot en ik is klein!).

Maar die ene heeft soms periode's, dat ze om 4 of 5 uur wakker wordt en dan meteen mn kamer uit wil..
Nou echt, ik heb het iets van 5 keer geprobeerd, iedere keer weer terug in dr mandje zetten, maar als je nog halfslaapt ben je dat na iets van 20 keer! Clown ook wel zat van, en krijgt kattekop dus dr zin Nagelbijten / Gniffelen

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 23:49

Hoe is het nog gegaan?

Vind het trouwens niet de slimste zet om een kat op zo'n kleine ruimte bij je te nemen voor een week als je allergisch bent hoor.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:07

lovey_ou schreef:
Misschien een stom idee hoor maar kan je geen plastic zak op je bed leggen? Clown
Ben niet zoon katten exper sorry Vork

Dat vinden ze vaak nog leuker Tong uitsteken Kraakt een beetje, kunnen ze inkruipen Tong uitsteken
Sleutels zou bij onze kat trouwens echt niet werken. Die weet namelijk sleutel=naar buiten=leuk Haha!

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 14:24

bij mij zou een plastic zak een uitnodiging zijn om iets achter te laten Nagelbijten / Gniffelen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:05

Dowski schreef:
bij mij zou een plastic zak een uitnodiging zijn om iets achter te laten Nagelbijten / Gniffelen

Neem aan dat ze dat al helemaal niet wil Nagelbijten / Gniffelen