Waarom ligt een poes zo graag op een krant?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jasper

Re: Waarom ligt een poes zo graag op een krant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-08 14:30

@Evelli: dat Rummikubdoosje ROFL Haha!

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:31

vorige buurvrouw had een kat, die ook nog weleens bij ons binnen zat, die mocht eigenlijk alleen in de keuken komen bij ons ivm allergie van de rest (dat ie binnen kwam was na een paar jaar, en de buurvrouw wist ervan) had ik m'n minichaps binnen liggen waren die per definitie ingepikt.... ook was het voetenveeg matje erg fijn, en de radiator put ook wel.. vooral als m'n chaps er dus lagen.... stoelen mocht ie niet op, bank alleen als ie op schoot kon (arme ma was t daar wat minder mee eens, die kreeg er last van dr neus van... en zij was t aantrekkelijkst volgens die kat..) (uiteindelijk kwam hij dus ook gewoon in de woonkamer, tot buurvrouw verhuisde ><)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:41

Jasper schreef:
@Evelli: dat Rummikubdoosje ROFL Haha!

Ja Scheve mond daar paste der gat echt niet meer in Clown
Vorige week hadden we bij de Hema nieuw bestek gehaald en dat zat in een vrij grote doos met daarin een venster. Dus wij het bestek uitpakken, zat madame alweer in het venster, want tja, dat past best wel hoor Ja

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:43

Grappig...is dus katteneigen...

Mijn kat gaat overal opzitten aan papier etc. Die gaat zelfs op het verdiende geld van de schoonmaakster zitten en dan heel vals kijken, dan kan ze het niet pakken en dus niet weg Haha! hij haat het als ze komt!!!

Hij gaat ook heeeeeeeel graag in dozen en zakken kijken als die op de grond liggen en nog liever erin zitten/slapen!

SanneTilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 14:47

Mijn kat gaat eigenlijk op alles liggen wat ik net neerleg. Als ik mijn pyama op het bed leg, gaat 'ie daar bovenop liggen. Leg je een stuk papier op de tafel, ligt 'ie daar bovenop. Het werkt dus eigenlijk bij alles. Volgens mij komt het ook doordat je 'aandacht' gegeven hebt aan dat voorwerp, en de kat dat dus spontaan een interessant voorwerp vindt. En bij onze kat waarschijnlijk ook omdat we er altijd om moeten lachen....

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-08 15:24

hahahah ik herken dit zoo erg Haha!
Mijn kat ligt op alles wat los en vast zit, en met name in dozen, hoe klein ie ook is, hij moet en zou erin Tong uitsteken Ook vaak spelletjes dozen, oa de rummikub ook xD
Maakt ook niet uit voor hem of er wat in de doos zit ofzo, hij gaat erin xD
Maar ook al het papier , en dan het liefste op het stuk wat ik aan het lezen ben ,is heel prettig om op te liggen volgens hem Tong uitsteken
Ook alles wat nieuw is moet op gelegen worden , en op stukken plastic ook Tong uitsteken
Is er iemand jarig en worden er cadeautjes uitgepakt? Hij gaat met zn r**t op of onder het uitgepakte cadeaupapier liggen Bloos
Ik vind t wel grappig Tong uitsteken
Wij kopen ook nooit meer kattenmanden, want daar gaat ie voor geen goud in liggen Tong uitsteken hij ligt overal in huis behalve in de kattenmand xD
Geen idee waarom ze het doen Tong uitsteken

Pikeur

Re: Waarom igt een poes zo graag op een krant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 17:59

birgit_x schreef:
Een kat is gewoon zo typisch!
Koop een mandje, ze gaan er nooit in, Maar zet bijv. een doos neer, ze zitten er meteen in.

Hahah, ja echt Haha! Geweldig!
Heel herkenbaar al deze dingen Nagelbijten / Gniffelen

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:42

Dat doen ze omdat hun mensen de krant dan niet kunnen lezen. En omdat een krant een uitstekende, willoze sparringpartner is als je je roofdierinstincten eens ergens op wil botvieren of gewoon omdat die krant in zijn huis ligt en dus van hem is Vork Net zoals alles wat hij ziet, leuk vindt of waarvan hij wil dat het van hem is van hem is.