Help help! mijn kat is kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Liez

Re: Help help! mijn kat is kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:24

ja dat ze niet reageerd is we raar.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 12:36

Jongens ik weet dat het al meer dan twee weken geleden is dus een slotje mag idd na deze post.

Heel aso van mij om niks meer te laten horen maar het verhaal ging als volgt... Na het verplaatsen van kilo's hout, de kruipruimte onder het huis verkend te hebben en de kelder in zijn geheel triljoen keer te hebben afgezocht heb ik geflyerd buiten. En heel veel gehuild wat niet erg goed was voor de sfeer.

Ten slotte heb ik een vuilniszak met kattegrit onder de kattenbak en haar drink en eetbakje gelegd zodat ik de sporen zou zien als ze wat zou hebben gedaan. We zagen wel wat vage sporen maar wisten niet zeker of dat gewoon oneffenheden waren die er al zaten. Toch maar naar de kerk en toen we terugkwamen lag mevrouw op haar rug met grote ogen in de kelder mijn ouders te bevelen dat ze nu wel geaaid wilde worden. Ik was echt ongekend blij dat ze weer terug is en nu ook weer fijn bij mij in Amsterdam (in bed hehe)

Bedankt voor jullie tips en medeleven!

Knuffel en pootjes van ons!
Afbeelding

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:38

Wat fijn om te horen!
Wij maakten ons al ernstige zorgen.

Nou goed, ik weet zeker dat je ervan geleerd hebt, wees maar zuinig op die prachtige poezel van je !

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:41

Hoi hoi, zag dit topic ineens weer, wel heel fijn dat ze toch weer gevonden is....leuk heh, je zal echt nooit weten waar ze nou zat. Maargoed, als dat het ergste van je problemen is, who cares ;)

Gelukkig maar :P