Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
:
Hoe krijgen die honden die rotzooi er weer uit?
Ook als je er pindakaas in doet. Dat plakt toch vast? Hoe krijgen die honden dat eruit? breezy302 schreef:hij was echt helemaal in stukje en ik had de zwarte, heb der geen foto van maar kan van zijn rode wel een foto maken die ligt doormidden met allemaal stukjes eraf.
en ik heb geen gebruik gemaakt van de garantie. van mij krijgt ie zo;n ding niet meer, hartstikke slecht als hij een stukje doorslikt, volgens mijn da blijft dat in de maag en poept hij het er niet uit zoals bij touwen en dergelijke
XoNo schreef:Ik snap die dingen nietHoe krijgen die honden die rotzooi er weer uit?
Ook als je er pindakaas in doet. Dat plakt toch vast? Hoe krijgen die honden dat eruit?

En als je hond wat minder doorzettingsvermogen toont, moet je het gewoon wat makkelijker maken/houden. Het is een ideaal speeltje als je bijvoorbeeld een tijdje van huis moet of als je hond zich verveeld en je hebt even geen tijd..
de Kong!
Ik heb al wel een ander balletje van rubber, waar ik dan wat snoepjes in stop, maar gek genoeg is de lol er snel af als er niet snel genoeg wat uit komt
Hij is van rubber en mijn duitse doggen krijgen hem niet kapot. Misschien toch maar eens overwegen, die Kong
. 
De mijne vinden de Kong echt geweldig, bijna obsessief gedrag! Als ik met de Kongs naar de keuken ga, staan er twee piepende honden naast me die me vertellen dat ik heel veel haast moet maken! Ik beveel hem aan
leuk om eens te proberen! (en dan je recepten hier te delen
)
Ideaal dus.. Maar ik moet eerlijk zeggen, mijn mormels krijgen ze goed schoon, dus die van mij spoel ik dan alleen even af en ze gaan niet zo vaak in de vaatwasser.
Het is flink rubber hoor!

Maar mannen zijn heel handig toch, gewoon Rik laten doen! Dat ding is zooo lastig schoon te krijgen.. 

alle 3 stuk maar ze blijven er mee spelen dus ik blijf ze maar braaf kopen

) en dan gaat ie hier ook in een pannetje met gekookt water (ik kook het water in de waterkoker en gooi het dan in het pannetje, kong er meteen bij en klaar)