Ik heb ook een tijd kranten rondgebracht, en in de straat achter ons was ook zo'n gemene kat die altijd met de scherpe nagels door de brievenbus heen kwam. Op het laatst durfde ik de krant er nooit meer te brengen.
Hij lijkt wel wat op onze vroegere exkater Frodo! Wij hadden ook een bak achter de brievenbushangen, afgesloten, omdat meneer anders alle post kapotscheurde, en de postbode een haal gaf wanneer die de post kwam brengen
Alhoewel de mijne de post alleen interessant vindt als het al een halve dag op de grond is. De postbode zelf is doodeng en reden genoeg om bovenop de keukenkastjes te kruipen. Of onder de bank, want daar zien ze je niet
En die opvangbox is zeker om te zorgen dat de post niet aan gort gaat? Onze katten hebben dat ook een tijd gedaan, hiep hiep hoera voor de ochtendkrant in 1000 stukjes
Toen ze een jaar of 5 waren was het over, nu doen ze het nog maar sporadisch. Eenje is nog wel zo waaks dat bezoek hem niet zomaar aan moet halen
hahaha ligt hier helemaal in een deuk echt geweldig, wij hebben hier een kat die hetzelfde zou kunnen doen, hij doet het bij ons met de printer, word gelijk wakker als hij de printer hoort 'starten' rent erheen en maar maaien met dat pootje! (gelukkig staat de printer op kantoor en is hij hier niet zo vaak) Zie dus jouw 'postkat' zo hier thuis voor me!! heb je nog een foto van de andere kant van de deur dat het pootje door de brievenbus komt
Hehe wat koddig Blijft er nog wel hele post over? Lekker lenig beest zeg, heb ik die van mij nog nooit zien doen Staat jullie kerstboom nog overeind?
Enige is dat de post soms wat 'geperforeerd' is, maar dat doet Keiko niet, daar hebben we de Plof voor
Als kerstboompje hebben we een 40 centimeter hoog exemplaar (met van dat witte spul eroverheen gespoten als 'sneeuw') waar alleen lampjes in zitten. Die zetten we dus voor de zekerheid 's nachts en als wij niet thuis zijn zonder lampjes op de grond (elke dag dus de kerstboom optuigen )
Haha wel grappig om zo te zien maar ik heb een half jaar de ochtendkrant bezorgt.. en daar was ook altijd 1 huis met zo'n irritante kat De eerste keer schrok ik me echt kapot ineens dikke kras over men hand heen! Later maar steeds voor dat huis handschoenen aangedaan