Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lontje schreef:ja... dat zal ze ook echt toelaten Esmeralda
Ik vrees dat je niet veel anders kunt doen dan afwachten TS!
ushi schreef:Mischien als het te lang duurt het beest uh doorspoelen? Laten lijden en ernaar kijken heeft ook geen nut...
Kev schreef:ushi schreef:Mischien als het te lang duurt het beest uh doorspoelen? Laten lijden en ernaar kijken heeft ook geen nut...
Denk niet dat ze dan direct doodgaat als je ze doorspoelt. Is ook aardig lijden in een riool denk ik... (zou ook niet weten hoe je een vis uit zijn lijden kan verlossen)
Lontje schreef:Een nog levende vis doorspoelen is dierenbeulerijInvriezen idd of .. jeetje... ben ik de naam van het spul kwijt. Er zijn druppels te krijgen, die doe je in een bakje water en als je daar dan de vis in doet is hij vrijwel direct dood. Er is een heel topic over geweest maar die kan ik op dit moment niet vinden ..
Lontje schreef:[BB] Vis nog niet dood?Een nog levende vis doorspoelen is dierenbeulerijInvriezen idd of .. jeetje... ben ik de naam van het spul kwijt. Er zijn druppels te krijgen, die doe je in een bakje water en als je daar dan de vis in doet is hij vrijwel direct dood. Er is een heel topic over geweest maar die kan ik op dit moment niet vinden ..