Dan krijgen ze van mij de wind van voren..
Voorbeeld.. mijn buurman was niet echt vast ter been door de alcohol, en hij komt mijn man en hond tegen.. Hond springt tegen hem aan, buurman rolt over de grond en maar spelen met mijn hond.. prima..
Ineens vind hij het welletjes en pakt mijn hond in zijn nekvel en drukt em tegen de grond..
Mijn man is dus even uit zijn slof geschoten, en terecht! Hij mag blij zijn dat ik er niet bij was, ik ben meestal niet zo subtiel.. zeg maar gerust een kreng

Er is in de buurt ook een man met een hond, die alle honden koekjes geeft, waardoor onze hond erg enthousiast is als hij die man ziet.. Ik was hem aan het uit laten, en die man komen we tegen.. mijn hond speert op em af, en terwijl ik mijn hond corrigeer, krijgt hij van die man koekjes.. Hier ben ik ook even op in gehaakt.. Als ik em corrigeer, ben ik degene die mijn hond beloond, en niet die man waar hij op af vliegt.. Nu heb ik het gedaan, en is hij beledigd.. jammer dan!
Ik bepaal wat mijn hond wel en niet mag.. en niet iemand anders!
Ik voed mijn hond streng op, sommige mensen hoor je hun mening fluisteren, maar guess what?
Mijn hond is de enige in heel de straat die wel luisterd!!