Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
twee weken, wat dacht je van nog sneller?!Citaat:Vergis je niet, stel dat het een blaasprobleem is, dan heb je binnen twee weken geen kat meer over om naar de dierenarts te brengen.
Anthea schreef:Ranna, ik reageer niet op mensen als Liesje_lover, vandaar..
Hij gaat deze week naar de DA. Als de DA tijd heeft.. Maar nogmaals, of het blaasproblemen zijn... Ik denk het niet. Hij is een tijdje terug nog naar de DA geweest, werd niks over gezegd.. En het is niet alsof het ineens aan de gang is, toch wel zeker 'n paar maanden..
En nee, niks veranderd in huis.. Wel het eten... Regelmatig. Na 'n paar keer hetzelfde merk te hebben gehad lusten ze het niet meer en laten ze 't staan..
Anthea schreef:Ranna, ik reageer niet op mensen als Liesje_lover, vandaar..
Hij gaat deze week naar de DA. Als de DA tijd heeft.. Maar nogmaals, of het blaasproblemen zijn... Ik denk het niet. Hij is een tijdje terug nog naar de DA geweest, werd niks over gezegd.. En het is niet alsof het ineens aan de gang is, toch wel zeker 'n paar maanden..
En nee, niks veranderd in huis.. Wel het eten... Regelmatig. Na 'n paar keer hetzelfde merk te hebben gehad lusten ze het niet meer en laten ze 't staan..
Anthea schreef:Ja, het is een kater.. Hij word na de kerstvakantie gecastreerd, dan hoop ik dat het over is, maar ik vrees het ergste....
Ouderdom kan het niet zijn, hij is net een jaar denk ik, ouder iig niet. Magerder, nee..
Ik weet dat oplsluiten in de kattenbak geen oplossing is, maar wat moet ik anders doen? Buiten is het donker, dat is 'ie niet gewend. Laat ik 'm eruit, zeikt ie gelijk aan.
Of hij iets aan zijn blaas/nieren heeft, ik denk het zelf persoonlijjk niet. Buiten doet hij namelijk niets, wanneer hij binnenkomt gaat ie meteen ergens plassen, behalve in z'n kattenbak. In de omgeving is ook niks veranderd.
Ik zal de DA gelijk vragen het even 'na te kijken' als ik er dan toch ben voor de castratie...
Stress zou ik niet weten waar die het vandaan moet halen..