Hond in shock en onderkoeld bij dierenarts...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hond in shock en onderkoeld bij dierenarts...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:09

Wat fijn dat het beter gaat, maar wat slecht van die dierenarts! Jeetje, wat zou ik pissig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 20:05

gamblerlover schreef:
Het gaat inmiddels alweer stukken beter met haar. Ze is al weer redelijk op de been. Maandag gaan we naar de dierenarts toe om verhaal te halen. Ze hebben haar ivm een kerstborrel om drie uur mee gegeven terwijl ze haar normaal om vijf uur pas mee zouden geven. Klopt dus helemaal niets van.

Nou dat vind ik dus echt niet kunnen als dat echt waar is zou ik weggaan bij die DA!
Foutje maken kunnen we allemaal (Alhoewel je maandag pas het verhaal hoort) maar het afhandelen van
een ziek dier behoort geen haast bij te zijn

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:13

gamblerlover schreef:
Ze komt naar huis!!! Ze is nog steeds aan de koude kant; 36.8 maar ze mag toch hierheen. Ik maak nu kruikjes klaar en ben dekentjes aan het zoeken. Lekker warmhouden. Kachel staat hier nu ook op standje levensgevaarlijk Lachen Ze is iig de nacht goed doorgekomen. En ze is weer redelijk alert! Oww wat ben ik blij zeg!

wat ook altijd goed werkt is een warmtelamp hangen. Daar warmen ze meestal wel goed van op. Bij ons standaard een lamp tot alle dieren op temperatuur zijn, dus 38°. fijn dat ze naar huis toe kan, maar hou haar temperatuur goed in het oog.

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 21:20

Vandaag heeft ze de hele dag tussen de 38.0 en 38.6 geschommeld. Netjes dus. Vannacht ga ik er ook nog een paar keer uit om te meten.

Ik de fout vooral vervelend omdat dit dier in gevaar is geweest. Dat vind ik gewoonweg absoluut niet toelaatbaar. Ik wil eerst het verhaal precies horen en eventueel bewijs zien voordat ik verdere conclusies trek maar ik laat het hier zeker niet bij. Ze hadden haar bijvoorbeeld ook al geprobeerd uit te laten terwijl ze nog amper op haar benen kon staan. Volgens mij gebeurt de nazorg van de dieren allemaal door de assistentes dus daarom wil ik ook graag weten wat het aandeel is van de da. Moet hij bijvoorbeeld de hond nog zien voor hij weggaat? Dit is volgens mij hier niet het geval.

We wachten af.

I.i.g. bedankt voor jullie steun. Het is prettig je verhaal even kwijt te kunnen. Hoewel dit verhaal zeker nog een staartje gaat krijgen.

gamblerlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-08 21:21

Hond in shock en onderkoeld bij dierenarts...

Chiqa schreef:
gamblerlover schreef:
Het gaat inmiddels alweer stukken beter met haar. Ze is al weer redelijk op de been. Maandag gaan we naar de dierenarts toe om verhaal te halen. Ze hebben haar ivm een kerstborrel om drie uur mee gegeven terwijl ze haar normaal om vijf uur pas mee zouden geven. Klopt dus helemaal niets van.

Nou dat vind ik dus echt niet kunnen als dat echt waar is zou ik weggaan bij die DA!
Foutje maken kunnen we allemaal (Alhoewel je maandag pas het verhaal hoort) maar het afhandelen van
een ziek dier behoort geen haast bij te zijn

Mocht dit inderdaad zo zijn dan blijf ik hier ook zeker niet. Ik breng een dier daar dan nooit meer met een prettig gevoel heen. Maar ik wacht natuurlijk wel het verhaal even af.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 21:25

Ik vind het zowiezo ook ongehoord. Een hond geef je simpelweg niet mee als ie niet op temperatuur is das een. Ik laat ze ook nooit uit voor ze richting 38zitten. Lijkt me ook niet fijn als je suf en koud net uit een operatie komt om even bij dit weer buiten te gaan plassen. Ik zou ook wel een goeie verklaring willen. Kerstborrel vind ik nu eenmaal geen goede reden.