Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gamblerlover schreef:Het gaat inmiddels alweer stukken beter met haar. Ze is al weer redelijk op de been. Maandag gaan we naar de dierenarts toe om verhaal te halen. Ze hebben haar ivm een kerstborrel om drie uur mee gegeven terwijl ze haar normaal om vijf uur pas mee zouden geven. Klopt dus helemaal niets van.
gamblerlover schreef:Ze komt naar huis!!! Ze is nog steeds aan de koude kant; 36.8 maar ze mag toch hierheen. Ik maak nu kruikjes klaar en ben dekentjes aan het zoeken. Lekker warmhouden. Kachel staat hier nu ook op standje levensgevaarlijkZe is iig de nacht goed doorgekomen. En ze is weer redelijk alert! Oww wat ben ik blij zeg!
Chiqa schreef:gamblerlover schreef:Het gaat inmiddels alweer stukken beter met haar. Ze is al weer redelijk op de been. Maandag gaan we naar de dierenarts toe om verhaal te halen. Ze hebben haar ivm een kerstborrel om drie uur mee gegeven terwijl ze haar normaal om vijf uur pas mee zouden geven. Klopt dus helemaal niets van.
Nou dat vind ik dus echt niet kunnen als dat echt waar is zou ik weggaan bij die DA!
Foutje maken kunnen we allemaal (Alhoewel je maandag pas het verhaal hoort) maar het afhandelen van
een ziek dier behoort geen haast bij te zijn