Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daphne__ schreef:mijn ouders helpen..
mijn moeder laat de hond die we nu hebben ook om het uur uit.
puppy's wel vaker
dus dat zindelijk maken is geen probleem, er si altijd wel iemand in huis, om hem/haar uit te laten.
anthea; toch wel.
elke ochtend om 5 uur.
mijn moeder loopt de andere, eigenlijk moet je 15 zijn, maar omdat ik begeleiding heb mag ik het wel.
Citaat:In Nederland mag men ochtendkranten bezorgen vanaf 15 jaar. Een bezorger jonger dan 18 jaar mag echter geen kranten bezorgen tussen 19.00 en 6.00 uur. Aangezien de uitgever van de bezorgers eist dat zij hun krantenwijk voor 7.00 uur voltooid hebben, hebben jonge krantenbezorgers slechts een uur de tijd om van het verdeelpunt naar hun wijk te fietsen en de kranten te bezorgen. Dat betekent dat jonge bezorgers gedwongen zijn om in een zeer hoog tempo te werken, zeker als ze een grote wijk hebben of een wijk die ver van het verdeelpunt af ligt.
Sandraaaa schreef:Vind het trouwens maar dom.. al die verhalen weer over die broodfokkers..
Heb zelf een pup bij een brood fokker vandaan.. en geen moment spijt van gehad..
Je bent er zelf bij wat je koopt.. Die van mij zat ook een boekje bij, en is ook gezond verklaart..
Sandraaaa schreef:Vind het trouwens maar dom.. al die verhalen weer over die broodfokkers..
Heb zelf een pup bij een brood fokker vandaan.. en geen moment spijt van gehad..
Je bent er zelf bij wat je koopt.. Die van mij zat ook een boekje bij, en is ook gezond verklaart..
Anthea schreef:Je mag geen krantenwijk op je 14e meissie. Ik zou het idd gewoon bij een goudvis houden hoor. Een 14 jarige die alleen een hond gaat onderhouden, pff...
Daarbij heb je ook psychische problemen, lijkt me ook niet ideaal als je je dan kapot gaat werken voor een hond...