kippen over de heining gegooid!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foetsie

Re: kippen over de heining gegooid!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:20

tjady schreef:
foetsie schreef:
Zeer bekend.
Bij mij op het werk (kinderboerderij) komen we van alles tegen wat over het hek gedumpt word; konijnen, cavia's, kippen, hamsters, schildpad, chinchilla's en zelfs een hond.
Het zijn vooral konijnen en kippen wat ze dumpen.

Ongelovelijk. Waar gaat dit naar toe!

Mogen die dieren bij jullie dan blijven en worden ze geaccepteerd door de andere dieren. Ik heb wel eens gehoord van een konijn die vreselijk verwond werd door de andere konijnen toe hij over een hek was gezet.

Nee, de gedumpte dieren blijven niet. We proberen ze te herplaatsen (soms neem ik of een andere vrijwilliger een dier mee) en anders gaan ze mee met de veehandelaar. Er wordt zoveel gedumpt, je kunt ook niet alles houden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:38

Het is verschrikkelijk hoe sommige mensen met dieren omgaan, ik heb er geen woorden voor eigenlijk
Gelukkig hebben de kippen geluk gehad bij jou TS, maar het is eigenlijk te gek voor woorden dat jij nu met ze zit omdat een ander zijn verantwoordelijkheid niet neemt.

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:52

Mensen zijn soms verschrikkelijke wezens.. Scheve mond mn stagebegeleidster vertelde ook al dat ze regelmatig weer een onbekend konijn in hun weitje (bij t verpleeghuis) rond zien huppen....