Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Cerilene_ schreef:Hij miauwt net zolang tot je de deur open maakt voor hem, alleen maar om door de kier naar buiten te kijken want denk maar niet dat hij koude voeten wil krijgen.
En dit deed hij zeer regelmatig.... niet de slimste!
doet onze kat ook als het regent, staat ze eerst voor te krijsen, ziet ze dat t regent, loopt ze grommend weg, op naar de achterdeur.. daar regent t ook. mevrouw beledigt, ah toch nog even bij de voordeur kijken
De ene moet altijd geaaid worden als ie gaat eten en gedraagt zich als een heuse koning in huis en de kleine heeft ook zo haar speeluurtjes en gedraagt zich soms meer als een hond als als een kat, beestje weggooien en dan weer terugbrengen net zo lang totdat ze bekaf is, schoenen en sloffen zijn erg leuk om zooltjes uit proberen te halen enz enz. Maar mw heeft nu wat nieuws ze weet dat ze kan klimmen dus als ze buiten zit dan klimt ze op de schutting om er vervolgens niet meer af te durven gaan en gaat dan net zo lang krijsen tot we haar komen redden
en zodra mw dan met 4 pootjes op de grond staat klimt ze weer op de schutting
Katten zijn zo leuk!
Zodra ik uit mijn werk kom moet ze mij ook altijd hele verhalen vertellen, ze "kletst" mij dan de oren van mijn kop.
Vaak zat jagen ze met z'n drieën door het huis heen.. achter elkaar aan en soms gaat het toch mal
Ook zit mijn kat vaak achter de deur om er vervolgens achter weg te springen als je langsloopt

Dit jaar hebben mijn vader en ik bij de kringloop winkel een mandje meegenomen van 2,50 en die vond ze prachtig!
)
(als de een begint...)

*Meld zich als maffe-kat-baas*

Waaat? 
). 

poes schreef:Ook altijd leuk: kat komt heel onverschillig de trap oplopen met een blik van 'niks aan de hand' terwijl zijn staart 4dubbel dik staat

, van een zakje waar een theezakje in heeft gezeten. Die kauwen ze helemaal fijn en dan gaan ze als een debiel door de snippertjes liggen rollen.
miss die van jullie ook? hoor t graag