idd ik zou ook bellen voor advies. straks is er iets gescheurt ofzo van binnen dus een inwendige bloeding en dan ben je strax te laat omdat er iets verder kapot is gegaan ofzo.. strax is t vet ernstig. dus ik zou wel even de d.A gaan bellen..
en heb over van alles en nog wat les op school gehad.. en dit lijkt me niet echt een puntje om te wachten tot morge of over morge.. ik zal gewoon erg eigenwijs zijn en gaan bellen of iets. en anders loop je anar de buren om daar alsnog te bellen.. want ik weet neit of t zo goed gaat.. iig veel succes!!
dat er 'vers' bloed aanwezig is kan idd wijzen op een bloeding ter hoogte van de dikke darm. bloeding ter hoogte van de maag of dunne darm zal eerder verteerd bloed geven wat meer zwart is. Er kunnen verschillende oorzaken zijn. Infectie zowel viraal als bacterieel. vreemd voorwerp kan ook, al denk ik dan dat hij eerder zal braken erbij of zich slecht zal voelen. Ook vergiftiging is mogelijk. hoe is je hondje anders? is hij suffer? Kijk ook eens naar de kleur van de binnenkant van zn lip. Als dat heel bleek is is het idd spoed. Normaal moeten die mooi roze zijn. voor de rest kan de dierenarts ook zelf komen waarschijnlijk als je ouders geen tijd hebben.
Anoniem
Geplaatst: 11-12-08 23:48
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-23 16:12, in het totaal 1 keer bewerkt