Had voordat de monteur kwam mijn moeder aan de telefoon, ze vroeg of er andere mensen in huis waren
vanwege het lawaai (klonk alsof de katten boven de meubels aan het verschuiven waren
0) Nu is alles rustig en in coma
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Had voordat de monteur kwam mijn moeder aan de telefoon, ze vroeg of er andere mensen in huis waren
vanwege het lawaai (klonk alsof de katten boven de meubels aan het verschuiven waren
0) Nu is alles rustig en in coma
miekelover schreef:wat en leven hebben katten zeg in de winter. lekker boven de verwarming voor het raam slapen. beetje eten en weer verder slapen. heb zelf ook 2 van die monsters die heel de dag boven de verwarming slaapt. moet ze echt naar buiten gooien voor een frissen neus. of een nachtje buiten laten slapen

Anoniem schreef:maar zo is het toch ook?
alles in dienst van hare majesteit(in mijn geval dan)..

), vervolgens gaat ze op het uiterste van de vensterbank zitten om toch de warmte mee te pakken
.
.
Donkim schreef:Vastgeplakt aan de verwarming wees der maar blij mee,
onze cooper ( britse korthaar x onbekend ) die zit vastgeniet aan het matras onder de dekens
echt een schatje, prinsheerlijk mijn zijn kop op mijn kussen
En spinnen dat ze deed toen ze betrapt was
De andere kruipt bij het dekbed in het overtrek en verdwaalt dan meestal
waar ze welgeteld 1minuut stond om vervolgens heel snel weer naar binnen te willen.
Qua temperatuur is het met de kachel aan niet warmer dan in de zomer en de lucht is hier in huis ook niet droger want ik heb geen wasdroger en ik woon nogal klein
Die van mij krijgen ook nat voer, rommel, ik weet het, maar wel vocht.