Hoi Yamcha, ik kende je alleen van schrijven, maar dit verhaal heb ik toch met tranen in mn ogen gelezen.
Wat ontzettend gaaf dat je nu zeggen kan "ik heb een wereldhond" want zo komt je evrhaal ook absoluut over.
Jij heb al die tijd geloofd in je kanjer, en kijk nu toch eens na al die jaren, eindelijk heb je rust, net als Tibeau wat een mazzel heeft die met een baasje als jou
Yamcha schreef:De reden dát ik het heb opgeschreven, is dat Tibeau geluk heeft gehad. Maar er zijn nog zóveel honden waarvan de eigenaars het niet nodig vinden ze aan te pakken, op te voeden, grenzen te stellen.......
Mensen, alsjeblieft, voed je hond op.
Ik begrijp nu waarom je zo gedreven reageerde in een ander topic waar iemand schreef dat haar hond beet en zij er niets aan kon doen en de schuld aan zijn omgeving lag.....
Wat begrijp ik nu goed dat jij hier zo gedreven reageerde, dat er wel degelijk een andere weg was!
Ik denk dat mensen een voorbeeld aan je kunnen nemen, wat moet jij een geduld hebben gehad en een liefde voor je hond.
Behoorlijk frustrerend om te lezen dat mensen in no time een hond dus kunnen verkloten, en je vraagt ej af waarom!