Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:stom stom stom om er een lachend verhaaltje van te maken
Babel schreef:Ja maar wat ik nog stommer vind is dat jij voor de zekerheid niet even de Dierenarts belt. Lees even een paar voorbeelden op internet en je ziet letterlijk staan dat die honden er allemaal gezond uitzagen en zo ineens neervielen. maar ja die van jou gebeurt dat niet. Ik vind inderdaad dat je wel eens wat kunt laten slingeren, kan altijd gebeuren natuurlijk.
Maar dat je dan voor de zekerheid niet even naar de dierenarts gaat vind ik wel nalatigheid.
Babel schreef:Ja maar wat ik nog stommer vind is dat jij voor de zekerheid niet even de Dierenarts belt. Lees even een paar voorbeelden op internet en je ziet letterlijk staan dat die honden er allemaal gezond uitzagen en zo ineens neervielen. maar ja die van jou gebeurt dat niet. Ik vind inderdaad dat je wel eens wat kunt laten slingeren, kan altijd gebeuren natuurlijk.
Maar dat je dan voor de zekerheid niet even naar de dierenarts gaat vind ik wel nalatigheid.
Klijntjuh schreef:HET GAAT GOED MET JACK!!! GEEN REDEN OM NAAR DE DIERENARTS TE GAAN! ALS HIJ ZIEK WAS OF OOK MAAR IETS VAN SIMTONEN WAS IK AL GEGAAN..
Klijntjuh schreef:Ik vroeg geen advies, ik deelde een verhaaltje
Billy schreef:Da's dan dom dat het je 2x gebeurt, na 1x zou je je les geleerd moeten hebben.....
Sinelia schreef:Klijntjuh schreef:HET GAAT GOED MET JACK!!! GEEN REDEN OM NAAR DE DIERENARTS TE GAAN! ALS HIJ ZIEK WAS OF OOK MAAR IETS VAN SIMTONEN WAS IK AL GEGAAN..
De hond van de buren had ook geen symtomen, maar viel 20 uur na het eten van chocolade zo dood neer.
Yamcha schreef:@ KellyG en essie_blue: een herder is wel 10 x zo zwaar als een JR he