PrinsesJ schreef:en waar mag de boerenbond zitten. Ik heb er al wel eens van gehoord maar volgens mij zit hij hier nergens in de buurt (woon in een extreem klein dorp haha).
En het dichtsbijzijnde stad is ook niet echt veel.
Welkoop in Didam.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PrinsesJ schreef:en waar mag de boerenbond zitten. Ik heb er al wel eens van gehoord maar volgens mij zit hij hier nergens in de buurt (woon in een extreem klein dorp haha).
En het dichtsbijzijnde stad is ook niet echt veel.
Antheman schreef:De katten waren hier eerder en hadden al een gewoon kattenluik. Kees vond dat erg handig en ging hem ook gebruiken. Zelf ben ik er niet blij mee, we laten hem meer dan genoeg uit, en helaas poept hij dus ook weleens in de tuin.
Lalidan schreef:Antheman schreef:De katten waren hier eerder en hadden al een gewoon kattenluik. Kees vond dat erg handig en ging hem ook gebruiken. Zelf ben ik er niet blij mee, we laten hem meer dan genoeg uit, en helaas poept hij dus ook weleens in de tuin.
Kan je je luikje dan niet vervangen door zo een met magneetje of infra-rood hangertje? Dan kunnen alleen je katten er nog door, en je hondje niet meer. Kost wel even wat, maar dan is het probleem wel opgelost.
@ts, heb je inmiddels al wat gevonden?