Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:niet zo dramatisch....er is toch niets gebeurt?
ik denk dat Lonneke nooit meer de riem vergeet..
Hoezo niet schreeuwen tegen een hond?
Ik heb er 7 ,en toen ze achter een verdwaalde gans aan gingen die in eens in mijn land liep....nou mijn longen uit me lijf geschreeuwt hoor!
Gelukkig hielp het geschreeuw,en ze lieten de gans met rust....ik was wel drie dagen schor...
Jolanda_ schreef:ik ben erg blij voor je dat je hond niet bij mij naar binnen is gerend ik had namelijk eigen handig je hond de deur uit geschopt om te zorgen dat mijn hond niet de dupe wordt want die vliegt haar dan toch echt aan....
Ik kan slecht tegen mensen waarvan de honden niet luisteren maar ze toch los laten lopen. Magic heeft een bloed hekel aan andere honden en moet als het heel druk is al gemuilkorft aan de lijn omdat hier zoveel mensen zijn waarvan de hond gewoon op haar afgerend komt en als zij dan uitvalt ben ik de schuldige... pislink kan ik daarom worden je hoort je hond gewoon aan de lijn te hebben!!!
Nienkeee_ schreef:Haha ben ik de enige die het eigenlijk wel grappig vind?
Vind dat er wel een beetje overdreven wordt gereageerd, TS zal de gevaren ook wel weten (:
Aranel schreef:Haha dat is dus precies mijn hondjeKomt ook altijd ff gezellig op de thee bij mensen als ik haar uitlaat
![]()
Gelukkig vinden de meesten haar zo schattig dat ze niet boos worden
Lia_ schreef:Hoe kan een hond jou nu voor gek zetten????
De enige die jou voor gek zet ben jezelf door je verantwoordelijkheid niet te nemen!!!
Hoezo rothond, wees blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd door je eigen nalatigheid
lonneke schreef:wat een clown is die hond van mij toch. en als je dan boos word op haar kan ze zo lief onschuldig kijken alsof ze van niks weet. grrrrrrrr
Lia_ schreef:Sorry hoor, maar voor mij is dit gewoon het zoveelste bericht van deze borderline-patiënte waaruit blijkt dat ze ongeschikt is om dieren te houden.
Hoeveel dieren moeten er nog de dupe worden voor ze dat ze dat eindelijk eens in gaat zien.
Als je haar berichten over de laatste jaren een beetje gevolgd hebt weet je wel wat ik bedoel....
Elke keer weer opnieuw impuls aankopen, of het nu honden, katten of pony's zijn, waar ze niet voor blijkt te kunnen zorgen.
Ik vind het gewoon sneu voor die dieren.
Lalidan schreef:Sommige reacties zijn wel heftig, aan de andere kant... dit soort dingen horen dus niet te gebeuren.... Sowieso, op het moment dat het je de eerste keer gebeurt tijdens het uitlaten, weet je dus onmiddelijk dat het dus NIET kan en ga je meteen terug naar huis om alsnog die riem te halen. En hou je dus die hond zolang bij de halsband of nekvel vast tot je thuis bent.
Verder ga ik mee met degene die zegt dat een hond je nooit voor schut zet. Een hond laat alleen maar zien wat voor opvoeding hij heeft gehad. Nou, deze hond heeft keurig geleerd dat als er een lijn aanwezig is hij geen keuze is, maar als hij wel een keuze is, hij dus niet hoeft te luisteren. En dus klopt er echt iets niet in de opvoeding.
Sorry, maar ik kan me zo aan honde-eigenaren ergeren die zeggen: normaal luisterd hij altijd hoor.
In mijn ogen mag een hond sowieso pas los als hij echt voor de volle 100% luisterd. Rent hij nog weleens weg als hij los is (zoals het voorbeeld voor mij)? Dan niet los. Dan knoop je er maar 3 longeerlijnen aan, kan hij toch rennen en doen, maar heb je hem nog altijd aan de lijn. Maar niet 100% luisteren is gewoon niet los. Klaar.
Citaat:een curus heeft ze al gedaan dus dat heeft weinig zin
Lia_ schreef:Sorry hoor, maar voor mij is dit gewoon het zoveelste bericht van deze borderline-patiënte waaruit blijkt dat ze ongeschikt is om dieren te houden.
Hoeveel dieren moeten er nog de dupe worden voor ze dat ze dat eindelijk eens in gaat zien.
Als je haar berichten over de laatste jaren een beetje gevolgd hebt weet je wel wat ik bedoel....
Elke keer weer opnieuw impuls aankopen, of het nu honden, katten of pony's zijn, waar ze niet voor blijkt te kunnen zorgen.
Ik vind het gewoon sneu voor die dieren.