ons nieuwe puppie: KAI!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TheLoes

Re: ons nieuwe puppie: KAI!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 23:10

wat een scheetje!! jammer van je andere honden, ik heb het verhaal gelezen, maar heel veel plezier met je nieuwe honden!! Haha!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 16:30

@Melanie_D: weet je zeker dat het een raszuivere grote munsterlander is? Hij is idd totaal anders dan onze grote munsterlanders die wij hebben gehad. Altijd een zwarte kop met voor de rest een wit lijf met zwarte vlekken er in. Volgens mij is de volledig zwarte kop zelf één van de vereiste raskenmerken? Het nest waar wij Kai vandaan haalde waren veel verschillende soorten aftekeningen, maar allemaal wel met een volledig zwart hoofd.

edit: zie net dat er wel een soort van "bles" op het hoofd voor mag komen
Laatst bijgewerkt door smurf1988 op 16-12-08 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:34

woei wat een knapperd!!
echt uber schattig

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 00:09

Visconti schreef:
@Melanie_D: weet je zeker dat het een raszuivere grote munsterlander is? Hij is idd totaal anders dan onze grote munsterlanders die wij hebben gehad. Altijd een zwarte kop met voor de rest een wit lijf met zwarte vlekken er in. Volgens mij is de volledig zwarte kop zelf één van de vereiste raskenmerken? Het nest waar wij Kai vandaan haalde waren veel verschillende soorten aftekeningen, maar allemaal wel met een volledig zwart hoofd.

edit: zie net dat er wel een soort van "bles" op het hoofd voor mag komen

Nouja, voor zover ik kan weten wel Knipoog We hebben gewoon stamboekpapieren. Wij thuis houden het er altijd maar op dat onze hond 'bijzonder' is Tong uitsteken Ze heeft wel echt het karakter van een munsterlander, op het jagen na. Ik zie ze inderdaad vaker met een 'bles' op het hoofd.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 10:22

oke, het kan wel opzich want in het nest waar Kai vandaan kwam hadden ze ook hondjes met best wel veel zwart. Maar dat hebben we liever niet voor de jacht dus hebben we eentje met vrij veel wit gekozen. Heb trouwens ook een nieuw topic al aan gemaakt (Kai groeit zo snel Clown ) : [BB-ITP] Onze nieuwe honden aan het spelen