wij hebben afgelopen maandag ook onze jack russel opgehaald

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J0sef1entje schreef:Tjongejongejonge, dit is weer echt Bokt op zijn smalst. Er vertelt iemand dattie zo blij is omdat er een pup komt, en er wordt meteen weer zuur gereageerd, over verkeerde keuzes, komt hij wel bij een goede fokker vandaan enz enz. Wat een zuurpruimen zeg! Kunnen jullie haar nu niet gewoon feliciteren met haar nieuwe aanwinst, waar ze zelf overduidelijk heel erg blij mee is! Nou ik wel:
Gefeliciteerd!
En dat je maar heel veel plezier van je pup mag hebben! Het is een schatje. Ga je er ook mee naar puppencursus? Dat vond ik zelf heel leuk om te doen, en ook heel leerzaam, maar voornamelijk leuk, met al die andere sketige puppies
Lizz schreef:Gefeliciteerd met jullie aanwinst
Je vader zal het vast allemaal goed hebben uitgezocht en het komt vast helemaal goed
I_Love_Kyara schreef:Soprano schreef:Wat een schatje![]()
Verder vind ik de benner senner wel een hele rare keuze als er bij jullie thuis iemand is met hondenallergie... Zo'n grote hond met zovéél haar! Misschien was de keuze toch beter een poedel geweest daar zijn veel mensen niet allergisch voor of reageren er veel minder op dan andere honden. Ook een labradoodle zijn amper mensen allergisch aan...
Het licht niet aan langharige grote honden het ligt aan het ras .. !! misgien ff het topic doorlezen voordat je commentaar geeft ..