Rens_ke schreef:Om de ontlasting wat te versnellen en soepeler te maken kun je rijst en kippenbouillon geven.
Is kippenbouillon niet veelste zout voor honden??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rens_ke schreef:Om de ontlasting wat te versnellen en soepeler te maken kun je rijst en kippenbouillon geven.
Rens_ke schreef:Ben alleen wel nog benieuwd hoe het nu gaat?
Chiqa schreef:Maar Nakisha en de rest als je eens googled op runerhuid en verteren kom ik alleen maar verontrustende berichten tegen als bv deze;
http://twist.startje.com/gids/134029/be ... zijn..html
Citaat:het trek vermogen van een paard is groter als zijn draag kracht. Een paard kan 60% tot 80% van zijn eigen gewicht voorttrekken en maar 50 % van zijn gewicht kan dragen.
Rens_ke schreef:Ik zit al 5 jaar in de hondensport en alle honden die ik afgericht heb kregen ook gewoon botten, koeienknieen, varkensoren en buffelhuiden etc. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een botje overdwars tegen haar verhemelte hing, tussen haar tanden geklemd, maar die botten at mijn hond altijd in een ruk op en ik heb er nog nooit moeilijkhede mee gehad.
Nakisha schreef:Hihi, nu, gelukkig is het ''buffelhuid-verteerd-niet'' fabeltje uit de wereld.
Dreeetje schreef:Dat zeiden ze toch ook van mc donalds patat dat het niet zou verteren,