ik ben verliefd !!Wat zijn Duits doggen toch geweldig zeg ! Lekker veel foto's blijven posten zou ik zeggen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik ben verliefd !!
Dean heb ik vandaag gewogen en de smurf weegt 5,4 kilootjes.XoNo schreef:Allemaal bedankt voor de leuke reacties!Paintlinger schreef:Even een vraagje... laat jij preventief de maag vastzetten?
Na afgelopen donderdag (mijn grote hond had toen een torsie) raad ik het zeker aan!
Nee, dat laat ik niet doen. Het is niet bewezen dat honden met een vastgezette maag geen maagtorsies krijgen. Ik geef niet teveel voer per keer en rust na het eten. Dat leren we Dean nu ook. Na het eten, minimaal een half uur rusten. Verder voerbak op hoogte, ook al zijn er mensen die beweren dat eten vanaf de grond juist weer beter is. Allemaal theorien...je kunt er weinig mee
Maar wel een hele toestand van jouw hond, gaat het inmiddels beter met hem?
het arme puppenkind!
).

Hij slaapt wel veel, ik heb hem vandaag nog niet zien drinken, maar dat deed hij gisteravond wel heel goed, hij braakt niet en als hij wakker is is hij niet direct speels, maar wel alert. Nja, zolang hij wil slapen, dan slaaptie maar...

Das wel behoorlijk aan de zware kant.
Ik heb idd een account bij de NDDC, maar er worden hier en daar wat hoogtes en kilo's in de rondte geslingerd, maar dat zijn werkelijk allerlei verschillende honden en leeftijden. Ik had een groeischema mooi gevonden, waarin ik ook kan zien wat hij per week ongeveer aan 'moet' komen.
Ik ben blij dat wij onze volwassen dog (die niet geheel zindelijk was) op een toch makkelijke manier zindelijk hebben kunnen maken! Die is namelijk ruim 50kg en die til je niet even op als je ziet dat ze een plasje moet doen
hihi
Denkt inderdaad dat ze in je binnenzak past af en toe
Ach, dat vind ik één van de mooie dingen van deze reuzenhonden, ze hebben zo'n klein hartje en zijn van nature verschrikkelijk lief 

Hij is overigens ook net zo lief als dat hij groot is 

Wederom lekker actief vanmorgen. Hij is nu alweer ruim een uur wakker en gaat nu weer slapen, ik kan wel merken dat hij weer een beetje op krachten moet komen. Zijn ontlasting begint weer ietstjes steviger te worden!
Zometeen om 10 uur geef ik hem zijn 'goedje' weer.
) zorgen om. Je weet nooit waartoe het allemaal kan leiden. Vooralsnog lijkt het allemaal positief!
Toen Indy de eerste keer geopereerd moest worden omdat haar baarmoedermond naar buiten kwam tijdens de loopsheid, heb ik zo gejankt...en ze moest toen nog onder het mes
Ook elke keer laat ik wel een traantje als mijn cavia's hun gebitjes weer gedaan moeten worden (ja, je hebt 'm door, ik heb een huis vol kneuzen
). Ik vind het verschrikkelijk als er iets met mijn beesten is!