Wie heeft er een hond uit het asiel???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

raket

Re: Wie heeft er een hond uit het asiel???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:16

Mijn eerste asielhond was een oudje van 12+, die hebben we een half jaar mogen hebben. Deze was gedumpt en het vermoeden bestaat dat hij van een oudere man was. Helaas werd hij na een half jaar zo ziek dat we hem in moesten laten slapen.

Omdat gebleken was dat we een hond ook echt iets te bieden hadden kozen we een andere. Helaas was deze door zijn verleden dusdanig verknipt dat castratie, gedragstherapie etc geen oplossing bood voor zijn gevaarlijke gedrag buiten. Hij was onvoorspelbaar en je kunt nooit garanderen dat een hond nooit los komt. Ook deze is helaas ingeslapen.

Mijn tranen droog ik af aan onze 2 nieuwe hondjes die per se samen geplaatst moetn worden. Twee heidelbergers van 5 jaar. Tuissen katten en hond is het nog oorlog, maar dat zulle we nog even de tijd moeten geven.
Ik hoop zo dat we wat meer geluk hebben nu.

Ik heb ook asielkatten trouwens en we zijn pleeggezin voor kittens.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:19

Hey chantallie!!

Ik heb ook een hond uit het asiel:

Dingo
x Fila brasiliero (wss met Holl. Herder).
Ontzettend lief en uitbundig, af en toe iets tè! en een prima waakhond, gaat voor mij door het vuur!

Dingo is nu 3 jaar, hij was 1,5 toen we hem kregen.

BTW: Hij heeft afgelopen donderdag een maagtorsie gehad.. goed afgelopen, zelf geopereerd Lachen (waar ik werk)...

Topic met foto: [BB] Mijn eigen hond vanmiddag geopereerd!

Groetjes Angela

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:22

ik had tot 27 oktober 2 honden
27 oktober heb ik helaas mijn allerliefste taz moeten laten inslapen
zowel taz (rottweilerxduitse herder) als milo (boerenfox) zijn herplaatsers
milo wilde ik graag als pup hebben maar toen werd hij door iemand anders gekocht
8 maanden later moest hij daar weg ivm met nog een andere hond en toen heb ik hem overgenomen
taz was 4 jaar toen ik haar overname; ze had een zwaar heftig leven gehad waar ik niet teveel over zal uitwijken
maar het was een tophond!
super dominant naar andere honden (niet naar milo; waren friends for life) maar geweldig lief tegen mensen
ik heb haar helaas op 27 oktober moeten laten inslapen na een ziektebeeld van ruim 6 maanden kon ze niet meer beter worden
de laatste 2 weken at ze niet meer, dronk niet meer en kon niet meer lopen en al 6 maanden kon ze haar ontlasting niet meer ophouden
dit alles door een heftige zware darmontsteking waar ze, ondanks veel moeite, tijd en geld van onze kant, niet meer van beter kon worden

ik mis haar nog elke minuut van de dag

kijk voor fotos van mijn beide prachtige honden in mijn profiel (op alle fotos was taz al ziek en daardoor op de fotos ook wat opgeblazen door de medicijnen; op het laatste was het echter alleen nog maar skelet; ze was 20 kg te licht!! hier heb ik dus zoals je begrijpt geen fotos van)

taz R.I.P. Vriendjes zijn? Vriendjes zijn?

op de zaterdag na haar overlijden ben ik met mijn vriend naar het asiel geweest en haar kussen en een tas vol ballen als speeltjes en een doos van zo n 200 kluiven af te geven
ook heb ik langs alle kooken gelopen om elke hond alvast een kluif te geven
ik raak nog emotioneel als ik eraan denk; net mijn eigen lieve hond in laten slapen en daar in al die hokken zoveel mooie lieve honden die allemaal een goed baasje verdienen Huilen Huilen
ik wilde ze allemaal wel meenemen
als de tijd rijp is; en het verdriet om taz een plaatsje heeft gekregen dan zal er zeker nog een hond bijkomen en we beginnen met kijken bij de asiels en herplaatscentrums

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:26

Wat een verschil, ik ben meteen naar een nieuwe gaan kijken. Het is anders zo leeg in huis. Mijn oude hond had er niets aan als ik een andere hond in het asiel liet zitten om te rouwen. Bovendien kon ik mijn tranen afvegen aan de nieuwe.
Toch heb ik respect voor jouw keuze hoor. Het is maar net hoe je er mee om gaat.

Ik heb ze dan ook wel korter gehad. Beide keren heeft het maar een half jaar mogen duren.

_soraja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:39

wij hebben ook een hond uit het asiel. Het is een Friese-Stabij van nu 10 jaar oud. We kregen haar toen ze 3 was.
Het is een lieve hond die veel dingen wilt leren maar ze heeft wel een gebruiks aanwijzing. Ze is bang voor de slip ketting waarschijnlijk omdat ze vroeger op een boerderij altijd aan de ketting heeft gelegen. Als je haar van achterbenadert is ze bang en verdedigd zich door van zich af te bijten. Verder heeft ze vroeger waarschijnlijk veel schoppen gehad omdat ze soms duidelijk pijnaangeeft in der heup. Ook is ze heel erg waaks en is je eten op een lage tafel niet veilig Duivel en wat ik heel jammer vindt is dat ze absoluut nergens mee speelt.

foto's :
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IOFILFIF.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OA8L3XNO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XTHBYZUY.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3L76WH4R.jpg

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:18

raket schreef:
Wat een verschil, ik ben meteen naar een nieuwe gaan kijken. Het is anders zo leeg in huis. Mijn oude hond had er niets aan als ik een andere hond in het asiel liet zitten om te rouwen. Bovendien kon ik mijn tranen afvegen aan de nieuwe.
Toch heb ik respect voor jouw keuze hoor. Het is maar net hoe je er mee om gaat.

Ik heb ze dan ook wel korter gehad. Beide keren heeft het maar een half jaar mogen duren.

ik kan dat echt niet!!
heb taz 5 jaar gehad
en zoveel ellende meegemaakt met haar vooral de laatste 6 maanden waren slopend
paar keer per nacht eruit om alles op te ruimen (ze had chronische diarree en overgeven) bijna elke week naar de da; ook nog vaak naar oisterwijk waar weer speciale da kliniek zit
iedere keer daarvoor dag vrij nemen van het werk
elke dag onzekerheid wordt ze wel of wordt ze niet beter?
steeds weer andere medicijnen; ontzettend veel geld kwijt en uiteindelijk ook nog mijn geliefde hond kwijt
nee, ben voorlopig nog niet klaar voor een nieuwe hond
ben kapot van verdriet en vermoeidheid en ook mijn andere hond die ik nog heb is van streek
we hebben 6 maande bijna geen oog dicht gedaan s nachts en nu kunnen we wel weer de nacht doorslapen maar kan moeilijk slapen omdat ik eenmaal dat ritme gewend ben en omdat ik haar mis
elke minuut denk ik aan haar
geloof wel dat het met de tijd beter zal gaan en het verdriet een plek krijgt maar nu al meteen een andere hond??
nee, echt niet

bluezarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 22:44

Poquito (kruising York) komt uit het asiel in IJmuiden, hij was toen 3 jaar. In beslag genomen door de dierenbescherming samen met nog 40 honden uit een woning in Amsterdam. Hij was zo enorm bang, erg sneu..., vanaf de eerste dag had hij alle vertrouwen in mij, maar niemand anders kon erbij in de buurt komen. Nu, drie jaar later verbeterd hij nog steeds, intussen kunnen ook andere mensen hem aaien..
Nestino, bastaardje, komt uit een asiel in Kleve Duitsland, een Tierheim ohne gieten, asiel zonder hokken.
Ik was opzoek naar een sociale hond, die goed met andere honden kon, dus dit leek me ideaal. Zo'n 80 honden bij elkaar in een groot buitenverblijf. De honden komen uit spanje waar zwerfhonden worden opgevangen door een stichting. Dit is echt een super hond, lief voor alles wat leeft....
Chicolino komt niet uit een asiel maar is hier gekomen via Stichting PAWS vanuit Spanje, ook een zwervertje.

De kat Poesepoes komt ook uit het asiel, was toen 5 jaar en is intussen 17 jaar. Zat toen al ruim een jaar in het asiel, waarschijnlijk wilde niemand hem hebben want hij mist zijn staart en is niet altijd even voorzichtig. Een heerlijke kat voor ons. Toendertijd samen met PoesSammy uit het asiel in Dokkum gehaald. PoesSammy was toen al 10 jaar en is toch nog 16 jaar geworden, we hebben een hoop plezier gehad van hem...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 08:55

Och, tamaramt, lees net je verhaal, ook in het andere topic....... Verdrietig
Wat vreselijk is dit, zeg! Die prachtige Taz..... zo'n lieve, mooie hond..... Lovers
En 5 jaar lang bij elkaar, dan kun je echt lezen en schrijven met je hond..... kan me heel goed voorstellen dat je eerst de tijd neemt om te rouwen Ja
Je houdt zoveel van je hond, dat is niet opeens weg, je kunt niet zomaar verder..... zo werkt het bij jou niet, en bij mij ook niet......
Heel veel sterkte, mijn pb box staat open Ja

Wilde eigenlijk vertellen over mijn Tibeau, mijn mooie Duitse Herder uit het asiel...... maar kijk maar in mijn fototopic, in mijn onderschrift. Ik laat het even hierbij, geloof ik Lachen

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:44

Yamcha schreef:
Wat vreselijk is dit, zeg! Die prachtige Taz..... zo'n lieve, mooie hond..... Lovers
En 5 jaar lang bij elkaar, dan kun je echt lezen en schrijven met je hond..... kan me heel goed voorstellen dat je eerst de tijd neemt om te rouwen Ja
Je houdt zoveel van je hond, dat is niet opeens weg, je kunt niet zomaar verder..... zo werkt het bij jou niet, en bij mij ook niet......

Wilde eigenlijk vertellen over mijn Tibeau, mijn mooie Duitse Herder uit het asiel...... maar kijk maar in mijn fototopic, in mijn onderschrift. Ik laat het even hierbij, geloof ik Lachen

bedankt voor je lieve bericht!
je hebt een prachtige hond!! en tuurlijk kun je je verhaal hier in dit topic vertellen; zo n prachtige hond verdient het Knipoog
en idd ik heb mijn tijd nodig om te rouwen om mijn geliefde taz
alleen zijn er weinig mensen die dit begrijpen; zij snappen niet dat dat mijn verdriet niet binnen een paar dagen over is
elke dag kom ik thuis en dan komt 1 hond mij maar begroeten ipv 2 honden
elke dag zie ik de foto's in onze woning en op bijna elke foto staan mijn beide honden Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 18:45

ik heb 2 staffords uit het asiel, in mijn profiel kun je ze zien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 08:24

tamaramt schreef:
Yamcha schreef:

bedankt voor je lieve bericht!
je hebt een prachtige hond!! en tuurlijk kun je je verhaal hier in dit topic vertellen; zo n prachtige hond verdient het Knipoog
en idd ik heb mijn tijd nodig om te rouwen om mijn geliefde taz
alleen zijn er weinig mensen die dit begrijpen; zij snappen niet dat dat mijn verdriet niet binnen een paar dagen over is
elke dag kom ik thuis en dan komt 1 hond mij maar begroeten ipv 2 honden
elke dag zie ik de foto's in onze woning en op bijna elke foto staan mijn beide honden Huilen

Dat is het ook, die kleine dingen die je zo mist Verdrietig
Dat is niet over in een paar dagen..... en ook neit in een paar maanden. Jouw Taz was (is) zo mooi en zo lief, de blik in die ogen Lovers dat vergeet je nooit, en dat moet ook niet Lovers

Kan me herinneren idd dat we het er over hadden dat de kids gekker waren op je andere hond, en dat Taz eigenlijk veel liever was.....

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 11:20

Wij hebben na bijna 1,5 jaar pas een nieuwe hond genomen. Het is een jackrussel van inmiddels 9 jaar. Hij was net 8 geworden toen we hem namen. Het is een enorme probleem hond maar hij wil nog wel leren. Hij is twee twee maal het asiel in gedaan en heeft 2 keer bij dezelde eigenaar gezeten. Hij heeft in totaal 2 jaar van zijn leven in het asiel gezeten.

Ik kan ook niet snel een nieuw dier aanschaffen hoor. Mijn cavia kwam 3 jaar geleden alleen te zitten en toen heeft mijn vriend gezegt er moet er gewoon een bij. Mijn cavia werd enorm sip en stil (hij was al een rustig dier van zichzelf). Afgelopen weekend is hij weer alleen komen te zitten omdat zijn maatje op 3 jarige leeftijd is overleden. Ik kan hem nu niet zelf in de gaten houden omdat ik op exursie moet met school naar wales maar als hij echt eenzaam is moet er toch een bij komen ookal heb ik daar eigenlijk nog niet zo'n behoefte aan. Ik mis de oude te erg.

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-08 16:02

Vind het ook zo sneu om te horen dat veel honde al zolang in het asiel gezeten hebben. Die van mij is er als 1 jarige hond gekomen met een nest puppy's. Ze was te beschermend ivm de puppy's. Daarna is ze naar een oud stel gegaan. Daar heeft ze een keer een schaap te pakken gehad, en toen 1 van de 2 mensen overleed heeft ze een paar katten flink te pakken gehad.
Toen is ze weer terug gekomen, en heeft ze er weer bijna 2 jaar gezeten. In totaal heeft ze zo'n 2,5 jaar in het asiel doorgebracht. Hier moet ik haar wel in de gaten houden met m'n katten, maar het gaat wel goed.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:04

to yamcha;

idd dat klopt;
taz was een super lieve en mooie hond
begrijp me goed; ik ben dol op alle dieren maar taz was heel speciaal
echt een super mooie hond met super mooie ogen!!
zo n speciale betrouwbare ogen heb ik nog nooit gezien; terwijl veel mensen bang van taz waren en vonden dat zij enge ogen had
onbegrijpelijk
ze had prachtige ogen en het was een superrrrrrrrrrr hond
ik zal haar nooit vergeten
ik baal er gruwelijk van dat ik ondanks alle moeite en tijd en geld haar maar niet beter kon krijgen
dit einde had ze gewoon niet verdiend
zo n prachtige speelse mooie gebouwde hond afgetakeld naar een hoopje bot wat moeilijk adem haalde en niet meer kon lopen, eten en drinken
zelfs de ontlasting kon ze niet meer ophouden
en dan die blik in haar ogen; ze wilde echt niet meer; ze was helemaal op
ze had geen sprankeling meer in haar ogen , geen vechtlust meer
de strijd was gestreden en mijn prachtige taz heeft het niet kunnen winn Huilen Huilen

ik probeer me haar te herinneren in haar goede tijd en niet hoe ze de laatste paar weken was want als ik daar aan denk breekt mijn hart
ik ga haar proberen te herinneren als de mooie prachtige hond die ze ooit was
en ik ga van de week toch eens naar haar graf
ben sinds haar overlijden niet naar haar graf geweest
omdat ik het te moeilijk vind en het is bij mijn schoonouders en dat vind ik nogal vervelend
in die zin dat ik dan niet alleen bij het graf kan zijn zeg maar

maar ben ondanks dat superblij dat mijn schoonouders bereid waren om taz in hun geliefde tuin te mogen begraven
ze ligt vlakbij de plek waar ze elke middag in het gras lag te spelen

ze heeft nu rust

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:11

wij hebben sinds dit jaar een hondje uit het asiel!
Onze labrador was overleden en we hadden nog een jack russel..
deze had zoveel verdriet van t verlies van zn vriendje dat hij gewoon levenmoe was.. hij had en dronk niet meer..
een puppy was geen optie (jack russeltje haat puppys!)
dus 4 asiel's gehad voor dat meneer een hondje lief vond Knipoog

uiteindelijk een hele leuke speelse hond gevonden (ras niet bekend, beetje kruising denk ik)
zitten helemaal geen nare nadelen oid aan m Lachen

http://i36.tinypic.com/4fx4ed.jpg

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:17

Wij hebben onze rottweiler uit het asiel gehaald in 2005. Hij was toen al 1 jaar en zat er bijna 2 weken. Hij is gecoupeerd en had een chip uit Belgie. Volgens de gegevens van de chip was hij dood. :S
De genoteerde eigenaar wilde hem niet meer, want hij was immer dood. Heel raar in ieder geval. We hebben niets vervelends aan hem gemerkt, kan goed met kinderen, andere honden en luisterd prima. (heb wel een cursus gevolgd met hem) Ik denk dat we het echt wel getroffen hebben met hem, alleen zijn bouw zat niet mee, ivm een te steile achterhand zijn beide kruisbanden inmiddels af en is hij geopereerd. Maar hij hersteld prima.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:25

ook een goede ervaring dan izzy1985 Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:29

@ tamaramt: vraag maar aan ze of je alleen mag zijn met Taz.... dat dat nu even belangrijk voor je is Ach gut
Fijn dat je een graf hebt om naar toe te gaan Ja

Taz had idd geweldige ogen, zo lief, en zo zacht Lovers
En gewoon een heel mooie hond Lachen

Onthou haar maar zoals ze was; en weet dat ook ik haar niet zal vergeten Ach gut

izzy1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:32

Corellaa schreef:
ook een goede ervaring dan izzy1985 Lachen

Geen moment spijt, en dat te bedenken dat de mevrouw van het asiel zei: Achter zit nog een rottweiler, pas binnen gebracht. Die willen jullie vast niet... (wat een vooroordeel over rottweilers zeg! ) Dat moest ze geen 2 keer zeggen, want nu wilde we hem echt wél zien!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:35

Yamcha schreef:
@ tamaramt: vraag maar aan ze of je alleen mag zijn met Taz.... dat dat nu even belangrijk voor je is Ach gut
Fijn dat je een graf hebt om naar toe te gaan Ja

Taz had idd geweldige ogen, zo lief, en zo zacht Lovers
En gewoon een heel mooie hond Lachen

Onthou haar maar zoals ze was; en weet dat ook ik haar niet zal vergeten Ach gut

bedankt voor je steun Knipoog

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:37

wij hebben nu 2 asiel honden. Knipoog
eerst een sint bernard uit het asiel gehaald en die is 3 jaar geleden overleden.
toen besloten we weer een hond daar weg te halen en dat werd een pup die daar is geboren maar niemand meenam omdat ze zo onafhankelijk was [een echte clown ook Clown ] dit was een kruising herder [zo n zwarte???]
een half jaartje later kwam er nog 1 bij omdat we dat leuker voor haar vonden.
ik ging voor een jack russel en kwam met een niet te plaatsen hond thuis,een Fila brasiliero. Clown scheelde maar een maatje of....
alletwee waanzinnig gave honden en de volgende zal weer uit het asiel komen.
ook hebben we nog 2 boederijkatjes uit het asiel,ook die waren niet plaatsbaar omdat ze ondanks de leeftijd [4 maanden] niet aan te raken waren. je moet ze nu eens zien. Haha!

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:40

Mijn vorige hond Jesse was in beslag genomen door de dierenbescherming (voordat ik hem kreeg, voor de duidelijkheid Knipoog). Hij had zijn hele leven in een kennel doorgebracht, met 5 honden in een 2-honds kennel. Hij was de laagste in rang, kreeg altijd op zijn donder maar vluchten kon niet. Ook had hij een bovenoverbeet om u tegen te zeggen Knipoog Dus het beetje voer wat ze af en toe in het hok gestrooid kregen kon hij niet van de grond oprapen... Toen ik hem kreeg via de stichting SOS voor huisdieren, was hij 14 maanden, en 14 kilo, wat ongeveer de helft is van wat een flatcoat reu mag wegen...
Overal was hij bang voor. We hadden hem opgehaald, stapten uit de auto, hij neemt een sprint en kruipt onder de paardentrailer. Daar zijn we anderhalf uur bezig geweest om hem er weer onder vandaan te krijgen. Alles was eng, ruisend riet, ritselende bladeren, mensen, andere dieren, een grindpad. Niet vreemd, als je je hele leven opgesloten hebt gezeten in een hok. Wat een geduld hebben we met dit ontzettend zachtmoedige dier moeten hebben. Maar wat een resultaat: hij week nooit van mijn zij, riem was niet nodig want hij liep altijd netjes naast/achter zonder dat hij dat geleerd had. Wat een lieve hond. Helaas is hij op 7-jarige leeftijd ingeslapen vanwege lever/nier/etc kanker... Tranen met tuiten om die geitewollen sok Huilen van het lachen

Mijn huidige hond Brandus heb ik van internet gehaald, hij zocht een goed tehuis, de mensen konden er niet mee overweg. Ook een tweedehandsje dus. Hij was net een jaar toen ik hem ophaalde, een flinke jonge kerel van bijna 30 kilo en geen grammetje vet. Ook een flatcoat. Maar een heel ander karakter dan Jesse. Veel meer eigenwaarde, veel meer 'duhhhh doe ik niet', veel meer lef en letterlijk hondsbrutaal. Maar toch vooral lief! Met hem ben ik uiteindelijk naar de cursus gehoorzaamheid A gegaan, er was geen land mee te bezeilen en alles wat bij andere honden wel hielp daar trok hij zich niets van aan. Toch de cursus afgemaakt en een dikke 80 (uit 100) punten gescoord, de 2e beste van de groep. Trots dat ik was, deze 30 kilo koppigheid die zo veranderd was in een redelijk luisterende losloophond! Nog steeds heeft hij z'n nukken en hij is zeer selectief in wat hij wel en niet wil horen of voelen. Het blijft een echte vrijbuiter die nog steeds vaak doet waar hij zin in heeft. Maar dat hoort bij hem en daar houd ik rekening mee. En ik heb nooit spijt gehad dat ik hem 2 jaar geleden in huis heb gehaald!

Mocht er een opvolger komen... zal ik zeer zeker eerst zoeken in het 'tweedehands circuit'!

pingu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 15:16

Wij hebben sinds enkele weken ook een hondje uit het asiel. Haar naam is Loebas (zo heette ze al), ze is 7 jaar en het is een engelse bulldog. Heel lief beestje, heel knuffelig en heel op mensen gericht. Toen we haar zagen, waren we eigenlijk direct verliefd.
We hebben er eerst goed over nagedacht, de knoop doorgehakt en na een week in het asiel te hebben gezeten, is ze nu al bijna 3 weken bij ons.
Ze gaat wel nog elke woensdag mee naar het asiel (wij doen daar vrijwilligerswerk), daar kan ze dan spelen met het hondje van een van de andere vrijwilligers. Voor de rest mag ze ook overal mee naartoe (familiebezoek, bezoek aan vrienden,...), voor zover het kan, ze zit immers dolgraag in de auto.

wyko

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 13:17

Mijn Rottweiler Gina komt ook uit het asiel.
Ze was 14 weken toen ze daar terecht kwam. (wegens allergie)
Ik werkte toen in het asiel en zag haar zitten. Ik was altijd al gek van Rottweilers, maar dacht eigenlijk dat het een pension klantje was. Maar dat was dus niet zo.
Dus thuis overlegt en haar besproken.
Nu is ze alweer 6,5 jaar. Ben erg blij met haar.
Dus als er nog eens een hond bijkomt, dan ga ik zeker weer in het asiel kijken. Ze mogen dan ook wel wat ouder zijn dan 14 weken. Maar dit was natuurlijk wel mooi.

Foto's van Gina staan wel in mijn profiel, ook van toen ze nog klein was. Eigenlijk gaat ze ook overal mee naar toe. De auto vind ze ook geweldig!

An_Speedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 14:25

Hoi
Ik heb mijn kruising mechelse herderx???? ook uit het asiel hij was 4 maanen toen wij hem meenemen en zat daar toen al een maand was gevonden op straat en was doodziek.
De medewerkers dachten dat die t niet zou halen heb hem daar nog 1 x laten zien en ze wisten niet wat ze zagen hoe mooi groot die is geworden. Hij is superlief met kinderen en alle andere beesten echt een superhond dus. Mijn ooit volgende hond ga ik ook uit t asiel halen.