Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
raket schreef:Wat een verschil, ik ben meteen naar een nieuwe gaan kijken. Het is anders zo leeg in huis. Mijn oude hond had er niets aan als ik een andere hond in het asiel liet zitten om te rouwen. Bovendien kon ik mijn tranen afvegen aan de nieuwe.
Toch heb ik respect voor jouw keuze hoor. Het is maar net hoe je er mee om gaat.
Ik heb ze dan ook wel korter gehad. Beide keren heeft het maar een half jaar mogen duren.
Yamcha schreef:Och, tamaramt, lees net je verhaal, ook in het andere topic.......
Wat vreselijk is dit, zeg! Die prachtige Taz..... zo'n lieve, mooie hond.....
En 5 jaar lang bij elkaar, dan kun je echt lezen en schrijven met je hond..... kan me heel goed voorstellen dat je eerst de tijd neemt om te rouwen
Je houdt zoveel van je hond, dat is niet opeens weg, je kunt niet zomaar verder..... zo werkt het bij jou niet, en bij mij ook niet......
Heel veel sterkte, mijn pb box staat open
Wilde eigenlijk vertellen over mijn Tibeau, mijn mooie Duitse Herder uit het asiel...... maar kijk maar in mijn fototopic, in mijn onderschrift. Ik laat het even hierbij, geloof ik
tamaramt schreef:Yamcha schreef:Och, tamaramt, lees net je verhaal, ook in het andere topic.......
Wat vreselijk is dit, zeg! Die prachtige Taz..... zo'n lieve, mooie hond.....
En 5 jaar lang bij elkaar, dan kun je echt lezen en schrijven met je hond..... kan me heel goed voorstellen dat je eerst de tijd neemt om te rouwen
Je houdt zoveel van je hond, dat is niet opeens weg, je kunt niet zomaar verder..... zo werkt het bij jou niet, en bij mij ook niet......
Heel veel sterkte, mijn pb box staat open
Wilde eigenlijk vertellen over mijn Tibeau, mijn mooie Duitse Herder uit het asiel...... maar kijk maar in mijn fototopic, in mijn onderschrift. Ik laat het even hierbij, geloof ik
bedankt voor je lieve bericht!
je hebt een prachtige hond!! en tuurlijk kun je je verhaal hier in dit topic vertellen; zo n prachtige hond verdient het![]()
en idd ik heb mijn tijd nodig om te rouwen om mijn geliefde taz
alleen zijn er weinig mensen die dit begrijpen; zij snappen niet dat dat mijn verdriet niet binnen een paar dagen over is
elke dag kom ik thuis en dan komt 1 hond mij maar begroeten ipv 2 honden
elke dag zie ik de foto's in onze woning en op bijna elke foto staan mijn beide honden
Corellaa schreef:ook een goede ervaring dan izzy1985
Yamcha schreef:@ tamaramt: vraag maar aan ze of je alleen mag zijn met Taz.... dat dat nu even belangrijk voor je is
Fijn dat je een graf hebt om naar toe te gaan![]()
Taz had idd geweldige ogen, zo lief, en zo zacht
En gewoon een heel mooie hond
Onthou haar maar zoals ze was; en weet dat ook ik haar niet zal vergeten