Het konijn heet Tommie, omdat het een Tommie is.

Dat zie je gewoon.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
J_Charissa schreef:onze hond heet boeffie, omdat hij als pup altijd alles kapot maakte. het maakte niet uit wat, alles moest kapot.
Inujojo schreef:Onze honden, Kees en Ozzy hadden de namen al toen we ze kregen, dus daar niets aan veranderd
Onze katten heten Vlekkie en Poekie.. Vlekkie is een lapjeskat en aangezien kinderen van 7 niet zo creatief zijn, dan wordt het Vlekkie. Poekie heeft z'n naam gekregen omdat ik op een gegeven moment alle katten toch poekie ga noemen, dus waarom niet meteen die naam geven?
Nou ja, de geiten heten Loesje en de ander heeft nog geen naam, geen flauw idee waarom Loesje Loesje heet, dat heeft m'n zusje verzonnen en aangezien die er nu niet is, kan ik het ook niet vragen.
En dan hebben we de kippen nog.. Hou ja vast: Brandweerkip, Ambu(lancebroeder)kip en Marjoleinkip... Dat krijg je als je zwaar melig boven een kippenhok staat. Dan komen er ook suggesties als "drumstick" en "kipfilet", maar uiteindelijk is het dat geworden.
anniee schreef:hihi siskeh...
Dat zijn er ook nogal wat, volgens mij kun je voor zoveel dieren ook nooit normale namen bedenken haha.
Miss_Malfoy schreef:Inujojo schreef:Onze honden, Kees en Ozzy hadden de namen al toen we ze kregen, dus daar niets aan veranderd
Onze katten heten Vlekkie en Poekie.. Vlekkie is een lapjeskat en aangezien kinderen van 7 niet zo creatief zijn, dan wordt het Vlekkie. Poekie heeft z'n naam gekregen omdat ik op een gegeven moment alle katten toch poekie ga noemen, dus waarom niet meteen die naam geven?
Nou ja, de geiten heten Loesje en de ander heeft nog geen naam, geen flauw idee waarom Loesje Loesje heet, dat heeft m'n zusje verzonnen en aangezien die er nu niet is, kan ik het ook niet vragen.
En dan hebben we de kippen nog.. Hou ja vast: Brandweerkip, Ambu(lancebroeder)kip en Marjoleinkip... Dat krijg je als je zwaar melig boven een kippenhok staat. Dan komen er ook suggesties als "drumstick" en "kipfilet", maar uiteindelijk is het dat geworden.
De kippen van een familielid van mij heten allemaal kip tandori, kip nasi en varianten daarop.
Miss_Malfoy schreef:Inujojo schreef:En dan hebben we de kippen nog.. Hou ja vast: Brandweerkip, Ambu(lancebroeder)kip en Marjoleinkip... Dat krijg je als je zwaar melig boven een kippenhok staat. Dan komen er ook suggesties als "drumstick" en "kipfilet", maar uiteindelijk is het dat geworden.
De kippen van een familielid van mij heten allemaal kip tandori, kip nasi en varianten daarop.