Eigenlijk snap ik niet waarom dit hamstertje ook per see beter bij jou zit dan bij een kind

Veel plezier met je schattige hamstertje Het is wel echt een droppie om te zien!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Eigenlijk snap ik niet waarom dit hamstertje ook per see beter bij jou zit dan bij een kindEr zijn zat kinderen die super omgaan met hun diertje.
Clinnn_ schreef:car0linee schreef:Wat een schatje!
Mijn broertje zijn vorige hamstertje miste ook een oortje..
Mijn broertje zit op het speciale onderwijs, en had dat hamstertje uitgezocht en zei: Timo en ik passen goed bij elkaar, we zijn allebei een beetje gehandicapt..![]()
Het waren dikke vriendjes, en Timo is zonder zijn oor toch nog 3 jaar geworden
awww. Dit is zo vertederend.
Was ik in een emotionele bui dan begon ik spontaan te huilen denk ik
Nymphadora schreef:Klijntjuh schreef:Eigenlijk snap ik niet waarom dit hamstertje ook per see beter bij jou zit dan bij een kindEr zijn zat kinderen die super omgaan met hun diertje.
Dat heb je mij nergens horen zeggen.
Maar de meeste kindjes willen niet een hamstertje met bijvoorbeeld 1 oortje.
Het ziet er van dichtbij gewoon eng uit, en kindjes vinden dat eng (uitzonderingen daargelaten natuurlijk)
Dat bedoel ik, niet dat ik er beter voor zou zorgen dan wie dan ook, want dat zal ongetwijfeld van niet, ben goed voor het diertje en doe er alles aan het het diertje naar z'n zin te maken, maar er zullen best zijn die nog beter voor hun diertje zullen zorgen als ik