Kitten "bijt", apart gedrag.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flower

Re: Kitten "bijt", apart gedrag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 10:33

De tunnel is een succes! Hij springt er met een aanloop in en gaat dan in de tunnel liggen rollen Haha! Ook gelijk maar een grotere krabpaal gekocht gisteren want meneer vindt klimmen enorm leuk en dat hebben we gezien aan de trap. Maar gisteren was hij enorm zoet met van boven naar beneden klimmen! Onderin zo'n holletje wat ook favoriet is.

Een kattententje? Nee nog niet Haha! Leuk idee! We hebben we als mandje zo'n half gesloten mandje, dat ie in een soort holletje ligt, lekker warm en beschut.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:04

Doet onze Oscar ook met regelmaat. De kleine donderstaan vliegt de hele dag door het huis met muisjes, balletjes, pantoffels, dopjes, touwtjes. Maar het liefst ziet hij tenen of vingers bewegen om daar vervolgens eens lekker de klauwtjes en tandjes in te zetten.
Oscar is iets te stoer en deinst niet meer terug voor onverwachte bewegingen of een luide stem, dat maakt het speelplezier alleen maar leuker. Wij hebben onze heil gevonden in een spuitje. Er komen slecht een paar hele kleine drupjes uit maar het effect is goed. Lachen

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:20

nou dat doet onze kat dan net niet Clown

maar vroeger al lang ik wel is op de grond ofzo, en had me haar los ging ie daar mee spelen zegmaar Vork en dan ook gerust ze nagels echt op je hoofdhuid zetten, hum dat voelde nooit zo prettig, nu lok ik het af en toe wel is uit, wordt ie helemaal gek Clown
of hij rent achter ze eigen staart aan, te dom is dat om te zien ROFL

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:25

Ons katertje pakt ook met beide voorpootjes mijn hand wel eens vast en begint dan aan mijn vinger te slikken/zachtjes bijten...
Hij is wat vroeg bij mama weggegaan dus denk dat het bij de mijne daardoor komt Clown
(hij is onderhand 7 maanden en kerngezond Clown )

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 11:35

Onze kitten valt met het spelen ook wel is m'n arm aan en 's morgens m'n blote voeten. Maar dan jaag ik hem snel weg, want mijn blote voeten zijn daar niet zo voor geschikt Vork

Flower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 12:47

Hahaha jaaa! Ook fijn is als je de trap afkomt en meneer zit half onder de onderste tree te loeren naar je foto, en zodra je een voet hebt gezet op de onderste tree springt die ineens naar je voet.

Je weet dat 't gaat gebeuren maar toch schrik ik elke keer weer Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 10:57

Na het eten obsessie topic en nu deze begin ik me te realiseren dat ik best wel een saaie kat heb *LOL* Nja, hij is wel heel lief Lovers

CairaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 11:26

Ik heb daar geen last van, waarschijnlijk omdat ik 2 kittens tegelijk genomen heb. Ze doen het wel, maar bij elkaar... Ze kunnen uren zoet zijn met (schijn)aanvallen op elkaar.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 12:13

Onze oude bejaarde kat is de pineut, en Ozzy is moeilijk af te schepen.. Wat je ook doet, het deert hem totaal niet. Pas wanneer de plantenspuit tevoorschijn komt blijft hij met z'n scherpe klauwtjes van je handen en zal hij het niet maken om op de tafel te springen.