bedankt voor je zorgen, maar hoop dat je ook mijn kant van het verhaal begrijpt, hoe lang we al aan het kloten zijn geweest hiermee, de huid was altijd erg beschadigd en met wat voor middel dan ook konden we dit niet verminderen. We hadden al speciaal voer wat het iest beter maakte en heel veel verschillende medicijnen etc. Toen we voor de andere problemen kwamen bij de DA was in het bloed duidelijk te zien dat het met de huid niet goed zat. Ik ben ook geschrokken van dat artikeltje en denk ook eerlijk gezegd dat ik er niet aan was begonnen mocht ik dit eerder weten. Maar na deze eenmalige injectie heb ik onze kat zo zien opleven en heb ik haar huid en vacht nog nooit zo zacht gezien. We zijn nu op ander voer gestapt en heb een speciale spray voor de vacht waar we mee doorgaan. De hele geschiedenis van deze kat is hier ook een beetje kort door mij beschreven waardoor miss niet alles duidelijk is. Tot nu toe gaat het super met de kat en ben ook niet van plan om weer een injectie te laten geven maar v mijn gevoel was dit even een laatste redmiddel omdat onze kat helemaal gestoord werd en er echt gelijk iets aan gedaan moest worden. Daarom eerst onze gedachte dat er iets niet in de hersenen klopte omdat ze zich zo raar gedroeg, dit gedrag is nu ook verdwenen. Na de injectie heeft ze nog wel een 10 daagse kuur antibiotica gehad om de ontsteking tegen te gaan. Deze is nu afgelopen.
Onze kat is dus niet blijvend aan de prednison en dat is ook niet nodig.