Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Zsazsa_ schreef:tja dan maar lekker illegaal mn haasje, ga hem niet naar een opvang brengen. Wat kunnen die meer doen dan ik hier. Niemand kan haar zien en ze heeft het prima naar haar zin hier. Ze word al vanaf 2 weken van hot naar her gestuurd.
Ze zit hier goed...
Jolandaa_ schreef:wij hebben vaak zat hazen gehad.
ze eindigden altijd met kerst in de pan
onze katten kwamen er ook vaak mee aan. Opa lapte ze op en hield ze gevangen ( niet in een klein hokje, maar in een grote ren van 2 bij 2. en dan werden ze geslacht.
ik denk dat het beest meer te lijden zal hebben als jij hem los zou laten..
_Zsazsa_ schreef:tja dan maar lekker illegaal mn haasje, ga hem niet naar een opvang brengen. Wat kunnen die meer doen dan ik hier. Niemand kan haar zien en ze heeft het prima naar haar zin hier. Ze word al vanaf 2 weken van hot naar her gestuurd.
Ze zit hier goed...
WildWings schreef:_Zsazsa_ schreef:tja dan maar lekker illegaal mn haasje, ga hem niet naar een opvang brengen. Wat kunnen die meer doen dan ik hier. Niemand kan haar zien en ze heeft het prima naar haar zin hier. Ze word al vanaf 2 weken van hot naar her gestuurd.
Ze zit hier goed...
Joh, zit je te lezen? Misschien hoef je je wel niet druk te maken omdat het gewoon een konijn(soort) is.
Je reageert helemaal niet op de berichten van iemand die net hier moeite zitten te doen voorbeeldplaatjes op te zoeken en je dat uit te leggen
Jaimyliefje schreef:In gelderland is hij gevonden zeg je? Toevallig zit de fokker waar het om gaat (haasdwergfokker) ook in gelderland. De kleindiervereniging waar hij lid van is zit in Almelo.
Jaimyliefje schreef:In gelderland is hij gevonden zeg je? Toevallig zit de fokker waar het om gaat (haasdwergfokker) ook in gelderland. De kleindiervereniging waar hij lid van is zit in Almelo.
_Zsazsa_ schreef:Dus een dwerghaas is geen haas...
maar een dwergkonijn is wel gewoon een konijn..
Het lijkt echt sprekend op een haas maar alles is gewoon kleiner.
Dus een dwerhaas zou wel kunnen dan.
Karin schreef:Jaimyliefje schreef:In gelderland is hij gevonden zeg je? Toevallig zit de fokker waar het om gaat (haasdwergfokker) ook in gelderland. De kleindiervereniging waar hij lid van is zit in Almelo.
Gelderland is wel héél groot, dat strekt zich uit van net onder Utrecht tot aan de Duitse grens.
Almelo ligt dan weer in Overijssel, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet.
blokje schreef:Ik ben er gewoon niet voor als je wilde dieren houd.
Maar succes er mee...
Tip: hij zat bij jou zo dat niemand hem ziet. En bokt dat leest iedereen... Dom
blokje schreef:Met jou internet adres kunnen mensen veel.
Ik zou je ook echt niet aangeven.. Maar je weet niet wie hier op bokt zit
Jaimyliefje schreef:Laurabram schreef:ook een belgische haas is een konijnenrasWat een schatje!
Vriendin heeft een belgische haas gehad als huisdier. Werd ook als konijn gevoed en gehouden. Was een schat van een beest. Dat staat waarschijnlijk dichterbij jouw haasje dan als bij een konijn.