'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diva

Re: 'Doe ik een keer de was, vermoord ik de kat'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:12

Apple schreef:
.... doe ik altijd een 'headcount' voordat ik de boel aan zet.

Inderdaad! Omdat je wel eens van deze verhalen hoort, kijk ik eerst of mijn poezebeest rondloopt voordat ik de wasmachine aanzet.

Ik doe dat ook voordat ik de afwasmachine dichtklap. Kennissen van mij hadden een kitten die met zijn hoofdje tussen de afwasmachine is gekomen, ook doodgegaan (nekje gebroken).

Wat ik me wel afvraag; waarom al was in de trommel gooien? Ik gooi de vuile was in de wasmand. Als ik ga wassen check ik of de trommel leeg is, en doe dan alles in de trommel. Kan er ook nooit een kat tussen zitten.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:15

Daarom doen wij alleen de wasmachine open om er iets in te doen of uit te halen en altijd de deur van de badkamer dicht: geen katten in de badkamer. Ze zijn namelijk gek op wasgoed dus dan is de wasmachine een mooi plekje om te gaan liggen snurken natuurlijk.. Maar goed, kan die man ook niet zoveel aan doen: hij doet nooit de was, heeft er geen idee van dat dat beest daarin gaat zitten.. Hij vond het waarschijnlijk al moeilijk zat uit te vinden waar het waspoeder in moest.. Dan denk je er niet aan of er eventueel een kat in de wasmachine zit. Maar erg sneu, voor katje en voor de familie. (moet er niet aan denken om mijn kat dood en doorweekt uit de wasmachine te halen.. getsie zeg..)

Ik vind dit niet dom, kan iedereen overkomen die even niet oplet of onwetend is. Die muts die de kat in de magnetron deed omdat er niet opstond dat het niet mag, díe is dom. Maar deze man absoluut niet.

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:20

Gelukkig maar, heb er heel lang een schuldgevoel over gehad.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:23

Merens schreef:
Wat ik me wel afvraag; waarom al was in de trommel gooien? Ik gooi de vuile was in de wasmand. Als ik ga wassen check ik of de trommel leeg is, en doe dan alles in de trommel. Kan er ook nooit een kat tussen zitten.

Ik heb de wasmand boven en wasmachine beneden in bijkeuken..
Als ik beneden eens vuile was heb gooi ik het soms al in de machine om vervolgens de rest van boven te halen.
Had mij ook kunnen overkomen dus.. Huilen van het lachen
Voortaan check ik de wasmachine wel even.. heb ook 2 poezebeesten rondlopen Clown

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:24

En dan belt ie de telegraaf.... de kwalbal

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:25

mijn reactie was ook gelijk hahahahaha.
maar tis echt zo niet grappig..

het ergste wat ik gedaan heb is mn kat opgesloten in de kast nadat ie er zelf in was geklommen Tong uitsteken

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:25

Rana schreef:
Sorry? Wie zegt dat hij de Telegraaf heeft gebeld. Misschien is het wel heel anders verlopen. Beetje jammere reactie dit.

saaraah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:26

Ik moest stiekem wel even gniffelen om de titel... Een dom ongeluk, kan de man niet helpen en de kat is ook wel stom om in de wasmachine te gaat zitten... maar goed, kan het beest ook niks aan doen.

Sneu allemaal.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:27

Tat_jana schreef:
mijn reactie was ook gelijk hahahahaha.
maar tis echt zo niet grappig..

het ergste wat ik gedaan heb is mn kat opgesloten in de kast nadat ie er zelf in was geklommen Tong uitsteken

Die van ons zat ooit in de keukenla tussen de pannelappen, daar heeft hij anderhalve dag gezeten tot ik 's avonds besloot maar eens mee te helpen zoeken en een zaklamp zocht in de la: la open, kat tjoept eruit en loopt weer door alsof er niets aan de hand is. Beest heeft in die twee dagen geen kik gegeven, mafketel.. Koe

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:27

Voordat ik mijn was aanzet, en het deurtje zi dicht, kijk ik waar mijn 4 katten rondlopen. Ik ben als de dood voor zoiets, mijn vriend mag ook niet wassen van me Haha!

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:32

agossie! Doet die man een keer de was, gebeurt er dit! Bloos!

Ik heb zo'n soortgelijk verhaal ook wel eens gehoord, maar dan met kittens die in de wasmand aan het spelen waren.. en de was werd zo vanuit de wasmand in de wasmachine gegooid..

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:33

Het is echt verschikkelijk, je eigen katje die je vermoord..
Maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel weer als je van hun uitgaat en het hier ook zo vaak gaat.
Naar de stad willen, en dan toch even snel bedenken van: oh de was moet ook nog gedaan worden, want ik moet morgen die broek aan. Gooit kleren in de wasmachine, wasmachine aan, en gaat naar de stad.
Niet kijkend of je katje nou in de wasmachine ligt ja of nee.. dat verwacht je niet..
Kan het me eerlijk gezegt zo voorstellen. Bloos
Wij hebben ook een kat, en precies om deze reden hebben wij altijd een wasmand waar de was in gedaan word. Alles word in 1 keer gelijk vanuit de wasmand in de wasmachine gedaan. Zo krijgt de kat de minste tijd om in de wasmachine te gaan zitten. Bloos

Kort geleden was er toch ook een vrouw in het nieuws, die had de kat van de buren vermoord.. die was bij de buurvrouw in de wasmachine gaan zitten. tsja Verdrietig

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:34

Dit is vrienden van mijn ouders dus ook ooit overkomen... sindsdien controleer ik altijd de wasmachine voor ik deze aan zet. Het is een irritante tic geworden, want ik heb sinds ik in Kudelstaart woon (4,5 jaar) helemaal geen kat meer, maar ja... Het is een gewoonte geworden...

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:46

ManonR_ schreef:
Rana schreef:
Sorry? Wie zegt dat hij de Telegraaf heeft gebeld. Misschien is het wel heel anders verlopen. Beetje jammere reactie dit.

Hoezo jammer? Het is in de telegraaf gekomen daar zijn we het over eens toch? En zijn verhaal wordt ge-quote dat betekent dat betekend in mijn ogen dat je je verhaal ook aan een journalist verteld heeft. Is dat niet zo kan een krant aangeklaagd worden voor smaad. Of hij nou gebeld heeft, gebeld is op last van een tip van iemnd anders... Al heeft hij het met de postduif naar de telegraaf gestuurd of met rooksignalen zal mij een zorg zijn... Ik vind het een kwal bal omdat ie zoiets ( of toestemming geeft) in de krant laat zetten ik zou me de ogen uit me kop schamen...
En dat is mijn mening, jammer of niet...

Knipoog

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:49

Rana schreef:
Het is in de telegraaf gekomen daar zijn we het over eens toch? Ik vind het een kwal bal omdat ie zoiets ( of toestemming geeft) in de krant laat zetten ik zou me de ogen uit me kop schamen...
Maakt het het minder erg als hij het niet zou vertellen dan? Ik vind het juist wel moedig dat hij het durft te vertellen.

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:50

en ik vind het aandacht trekkerij...

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:51

zo deed mn ex ook een keer de was....

alleen tegen mij zei die dat de kat waarschijnlijk vergiftigt was en dat ie dood voor de deur lag...
tot ik terug kwam van vakantie en mn vriendin vroeg of ik de wasmachine al had schoon gemaakt...
toen viel bij mij het kwartje....
mn vriend kwam thuis en ik zei: och schat wil jij even de was doen .....enne stop je de kat er ook gelijk in...!!
hij wist niet waar hij kijken moest..ehm sorry kwam er nog net uit..enne oja hij was wel schoon!!

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:00

Rana schreef:

Ben t hier wel mee eens,

Ken ook wel mensen waarbij dit gebeurt is en zo te lezen ben ik niet de enige, om dan meteen de krant te gaan bellen Verward...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:01

Zo gaan wel veel meer mensen met katten er ook bij nadenken zodat het bij hun niet fout gaat dus zo slecht is het nog niet.

Neskolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:05

lique schreef:

alleen tegen mij zei die dat de kat waarschijnlijk vergiftigt was en dat ie dood voor de deur lag...
tot ik terug kwam van vakantie en mn vriendin vroeg of ik de wasmachine al had schoon gemaakt...
mn vriend kwam thuis en ik zei: och schat wil jij even de was doen .....enne stop je de kat er ook gelijk in...!!
hij wist niet waar hij kijken moest..ehm sorry kwam er nog net uit..enne oja hij was wel schoon!!

Huilen van het lachen Huilen van het lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:01

lique schreef:

gut wat een grap zeg.
Stel je es voor dat je er zelf inzit, en zo dood gaat. Leuk idee he? Je stikt in het prikkende sop, breekt en kneust alles door de ronddraaiende bewegingen, en als je pech hebt verbrand je door het hete water. Duurt vast ook even voordat je dood bent.
Snap niet dat mensen daar lollig over kunnen doen. De wereld zou vergaan als het om een baby in de wasmachine ging, maar een kat, daar grappen we over dat ie nu wel lekker schoon is Misselijk

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:10

dwaallicht schreef:
Misselijk
Niet over je kat kotsen hoor. Hij kan niet in de wasmachine. Huilen van het lachen

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:13

ManonR_ schreef:
dwaallicht schreef:
Misselijk
Niet over je kat kotsen hoor. Hij kan niet in de wasmachine. Huilen van het lachen

wow, nog zo'n lolbroek Nors opkijken

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:15

Erg sneu voor de kat. Lijkt me een nare dood.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 14:15

dwaallicht schreef:
gut wat een grap zeg.
Stel je es voor dat je er zelf inzit, en zo dood gaat. Leuk idee he? Je stikt in het prikkende sop, breekt en kneust alles door de ronddraaiende bewegingen, en als je pech hebt verbrand je door het hete water. Duurt vast ook even voordat je dood bent.
Snap niet dat mensen daar lollig over kunnen doen. De wereld zou vergaan als het om een baby in de wasmachine ging, maar een kat, daar grappen we over dat ie nu wel lekker schoon is Misselijk

Amen. Afgod