Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
virgin_lady schreef:als je een super dure nieuwe auto heb oke.. maar als hij wat ouder is kan een kat toch niet veel schade aan richten?
mogen ze bij jullie ook niet voor je raam zitten dan?
tita schreef:![]()
helaas de stalkat is dol op mijn auto als ik aankom rijden ligt ie al op mijn warme moterkap hem ervan jagen is geen optie 10 min later ligt ie er toch weer op.
Tja het is maar een auto denk ik dan
Ellebel schreef:Nee en ik vind het al helemaal van de gekken dat omdat mijn auto misschien niet meer de mooiste of de nieuwste is, 'ie daarom blijkbaar wel mag worden beschadigd door andermans beesten. Zo ken ik er nog wel een paar...
Feit is dat ik me rot erger aan katten die overal maar zo schijnen te mogen lopen, schijten, graven, krabben en weet ik veel wat. Of van die eigenaren die krokodillentranen staan te janken als hun platgereden kat niet meer te redden is, en dan twee weken later weer met een leuk nieuw kitten langskomen en die vervolgens ook naar buiten sturen. Als je dat wil,ok, maar ga dan ook niet zielig lopen doen als het beest ineens plat blijkt te zijn.
Mijn pa heeft ooit eens (bij een hele hardleerse buurvrouw wiens katten zijn hele tuin onder scheten) de hond in haar tuin neergezet en die even lekker een mooie drol tussen de bloempjes laten leggen. Toen viel het kwartje ineens wel. Jammer, anders had ie als volgende actie een koe in gedachten
Binckydenice schreef:*knip* ik heb een kattenluik en al een jaar lang geen drol in de kattenbak...
Steph86 schreef:Binckydenice schreef:*knip* ik heb een kattenluik en al een jaar lang geen drol in de kattenbak...
Nee precies jij hebt al geen jaar meer een vervuilde kattenbak omdat de kat zijn behoefte hoogstwaarschijnlijk bij een ander in de tuin doet.
Binckydenice schreef:Ja inderdaad
Binckydenice schreef:Ja inderdaad
KiWiKo schreef:maakt geen fluit uit........... jouw kat heeft niks op MIJN auto te zoeken![]()
![]()
en mijn auto is duur om naar de garage te brengen kan ik je verzekeren
Babsiej schreef:Oh weeee als dat gebeurt, ik vind loslopende katten al gruwelijk irritant, en als k m dan kan grijpen zal ik t zeker doen .....
Deze topics zijn niet goed voor mij, vreselijk katten die buiten lopen, schijten en doen, t enigste voordeel is is dat ze soms worden plat gereden, maar net wat ellebel zegt zo weer een ander voor in de plaats...
Ik rem overigens niet voor katten voor mn banden
Chrissy_93 schreef:KiWiKo schreef:maakt geen fluit uit........... jouw kat heeft niks op MIJN auto te zoeken![]()
![]()
en mijn auto is duur om naar de garage te brengen kan ik je verzekeren
nou doe je net alsof MIJN kat dagelijks op jouw auto loopt
KiWiKo schreef:Chrissy_93 schreef:
nou doe je net alsof MIJN kat dagelijks op jouw auto loopt
lief dat noemen ze nou een metafoor!
geeft niks maar het is niet persoonlijk
sheela schreef:Dan moet ze de zandbak maar afdekken als de kids er niet in spelen. Het zijn niet alleen mijn katten hoor die buiten lopen en in de zandbak zitten.
Binckydenice schreef:Wat een onzin zeg... Ik heb een BUITENkat van 4 jaar oud, ik heb een kattenluik en al een jaar lang geen drol in de kattenbak...
Chrissy_93 schreef:KiWiKo schreef:lief dat noemen ze nou een metafoor!
geeft niks maar het is niet persoonlijk
Hahaha neejoh dat begreep ik wel, het viel me alleen op
Chrissy_93 schreef:Maarja hoe erg je dat vindt ligt er natuurlijk weer aan wat voor auto je hebt
Babsiej schreef:Oh weeee als dat gebeurt, ik vind loslopende katten al gruwelijk irritant, en als k m dan kan grijpen zal ik t zeker doen .....
Deze topics zijn niet goed voor mij, vreselijk katten die buiten lopen, schijten en doen, t enigste voordeel is is dat ze soms worden plat gereden, maar net wat ellebel zegt zo weer een ander voor in de plaats...
Ik rem overigens niet voor katten voor mn banden