leuk! Dit heb ik ook een tijdje gedaan. Ik vond het wel lastig, het uit laten komen ging niet altijd goed. Moet toch warm en vochtig genoeg zijn. inderdaad een goede grondlaag, mag best dik zijn. Als er niet teveel larven komen kun de dan de hele kringloop in de bak laten plaatsvinden. Die smaragdesdes heb ik ook gehad, gingen wel okee maar ze zijn zoooo klein inderdaad! Vond ik niets aan. ik heb lang met eudicella smithi's gekweekt, makkelijk en erg leuk om naar te kijken. het grootste nadeel vind ik de fruitvliegen die er geheid inkomen. Anders had ik ze misschien nog steeds wel.
veel plezier en succes ermee! dit staat zo leuk in je kamer!
De lamp die in de bak hangt zorgt voor genoeg warmte, en de bladeren sproei ik gewoon 1x per week vochtig, moet voldoende zijn
Ze zien er nu nog steeds hetzelfde eruit Krijg alleen het idee dat ik met de grootste geen 3 maanden geduld hoef te hebben, die is wel erg groot en dik
Ze moeten nog eerst een pop worden Zal straks eens spieken tussen de blaadjes, ik verwacht dat het niet meer lang duurt dat 1 zich gaat inpoppen (heet dat eigenlijk wel zo? )
Misschien wel leuk om te laten weten, ik heb i.i.g. 1 pop Zal eens kijken of ze morgen weer op de foto willen, heb alleen nu een flinke extra laag op de bodem liggen dus dat wordt zoeken