Niet mijn ding, maar ieder zijn ding. Veel plezier ermee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
darwin schreef:Iek Joyce, wat een engerds.
Ik kom ze van de week wel in het echt bekijken, dan zijn ze niet zo groot als op de foto
Nijn schreef:Gaaf Joyce, leuk dat je ze inderdaad mee hebt genomen
Die van mij zijn toch echt een stukkie kleiner en hoef nog maar 3 maandjes te wachten
anneliesdj schreef:Gatver, waar haal je die nu weer vandaan? Nieuw soort huisdier of vond je 't sneu om ze aan je slang/hagedis te voeren?
anneliesdj schreef:anneliesdj schreef:Gatver, waar haal je die nu weer vandaan? Nieuw soort huisdier of vond je 't sneu om ze aan je slang/hagedis te voeren?
Ik was serieus hoor, is dit een nieuw soort huisdier?
Vind ze wel ranzig om eerlijk te zijn. En vind je ze over 1,5 jaar echt nog leuk, je kunt er tenslotte helemaal niets mee.
anneliesdj schreef:anneliesdj schreef:Gatver, waar haal je die nu weer vandaan? Nieuw soort huisdier of vond je 't sneu om ze aan je slang/hagedis te voeren?
Ik was serieus hoor, is dit een nieuw soort huisdier?
Vind ze wel ranzig om eerlijk te zijn. En vind je ze over 1,5 jaar echt nog leuk, je kunt er tenslotte helemaal niets mee.
anneliesdj schreef:Misschien omdat het larven zijn die alleen maar voor zich uit liggen te kijken?
anneliesdj schreef:Misschien omdat het larven zijn die alleen maar voor zich uit liggen te kijken?
draaakje schreef:wat eten ze eigenlijk?