Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aranel schreef:*SCHOP*
Zijn er verder geen mensen die showen met hun hond(en)?
Mitxa schreef:Aranel schreef:*SCHOP*
Zijn er verder geen mensen die showen met hun hond(en)?
Ik heb een pup (12,5 weken) waar ik in de toekomst mee naar shows ga, maar eerst mag ze nog lekker pup zijn!
Wij gaan in de toekomst ook naar ringtraining maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een paar verenigingen. Vanaf welke leeftijd v/d hond beginnen jullie daaraan?
Mitxa schreef:Aranel schreef:
Ik heb een pup (12,5 weken) waar ik in de toekomst mee naar shows ga, maar eerst mag ze nog lekker pup zijn!
Wij gaan in de toekomst ook naar ringtraining maar ik ben nog aan het twijfelen tussen een paar verenigingen. Vanaf welke leeftijd v/d hond beginnen jullie daaraan?
Ik heb 3 shows zonder ringtraining gelopen, en 3 keer de hoogste beoordelingMaar ringtraining is wel heel handig!
Ik ben een maand geleden begonnen, mijn hondje wordt in mei 2 en ze pakt alles prima op
EDIT
swiffer schreef:Ik wel. In culemborg. Super ringtraining.
gabyfedde schreef:swiffer schreef:Ik wel. In culemborg. Super ringtraining.
Met wat voor hond?
Ik ga er binnenkort ook heen. Pup is 2 november geboren. Voor foto's zie mijn website, http://www.gabypictures.nl (en dan bij Animals - Dogs)
swiffer schreef:Wij zijn er met onze maltezers.![]()
De ringtraining is in Beusichem. Ik kom zelf uit Tiel, en heb op meerdere verenigingen ringtraining geprobeerd, maar die van KV Culemborg bevalt me het beste. Je krijgt veel persoonlijke aandacht zonder er constant op je vingers gekeken wordt.
Edit: net op je site gekeken. Die choco (Cocker?) Spaniel, kom je daar mee?
lieniminnie schreef:rond pinksteren zijn er de nationale dierendag in de RAI! super leuk, er zijn hondenshows, kattenshows en clinics en ook paardenshows
echt een aanrader!
Mitxa schreef:Ik ben helemaal nieuw in het hondenwereldje, dus het lijkt me ook wel erg handig om ringtraining te volgenDe fokker van mijn pup gaat me wel helpen en heeft me zo al wat tips gegeven om thuis te oefenen. Maar ringtraining is natuurlijk zowiezo wel verstandig....
Waar ik momenteel puppycursus volg geven ze helaas geen ringtraining. Ik zit te denken om na de puppycursus te beginnen met ringtraining.
Wel gaan we in maart naar een (whippet)show toe om haar hieraan te laten wennen. En natuurlijk een hele hoop te leren (ikzelf)
Dankjullie wel voor jullie antwoorden.
Myra87 schreef:Ik zorg wel altijd dat ik optijd binnen ben. (Kan erg slecht over te krap tijd)Maar ben er nooit voordat de deuren open gaan! Waar ga je heen te showen Aranel?
Ik vraag me af of er in het Noorden, Midden van het land binnenkort een Clubmatch is, waar een babyklas is. Wil mijn jongste graag eens showen in de babyklas, maar op de grote shows (Paasshow) is het pas vanaf zes maanden
Aranel schreef:Myra87 schreef:Ik zorg wel altijd dat ik optijd binnen ben. (Kan erg slecht over te krap tijd)Maar ben er nooit voordat de deuren open gaan! Waar ga je heen te showen Aranel?
Ik vraag me af of er in het Noorden, Midden van het land binnenkort een Clubmatch is, waar een babyklas is. Wil mijn jongste graag eens showen in de babyklas, maar op de grote shows (Paasshow) is het pas vanaf zes maanden
Ik ga naar Zutphen, de gezelschapshondenshowIs een uurtje rijden voor ons, dus we staan echt niet om 8 uur al voor de deur, dan moeten we 6 uur ons bed uit
Misschien bij KCgnon in Emmen? Daar heb ik mijn eerste show (clubmatch) ook gelopen