Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:nou dat is snel...je geeft ook snel op....de hond moet alweer weg....je kunt misschien het kattenvoer hoog neerzetten zodat ze niet aan het hondenvoer zitten...of gewoon je hond 2x daags voeren....of gewoon verstandig zijn om dit soort dingen niet meer te melden op bokt....hoeveel dieren je hebt/neemt en vervolgens weer wegdoet.
Ik begrijp het niet meer,ik zal toch niet de enige zijn denk ik...
lonneke schreef:kennelijk heb ik dan toch vreemde katten. de kitten loopt nu gewoon weer bij de bak van de hond rond, ZELFS nu de hond daar aan t eten is. apart laten eten is geen optie. ik zet namelijk altijd voer voor een hele dag klaar en mijn hond gromt zelfs naar de kittens als die uit hun EIGEN bakje naast haar aan t eten zijn. dus daar schiet ik niks mee op. ik vind het echt heel sneu voor de hond, maar ik kan niet anders als voor haar een nieuw tehuis zoeken. ik ga echt het risico niet lopen dat het nog eens mis gaat als ik er een keer niet bij ben. ik ben het vertrouwen in de hond een beetje kwijt nu ik dit gezien heb. ik vind het echt niet leuk, maar ik zie geen andere oplossing. ik heb trouwens een open keuken, dus apart zetten helpt in dit geval niet.
dees_daan schreef:TS wil geen oplossing zoeken.. de bakjes omhoog zetten (op de wasmachine oid) is vaak al genoeg, maar goed. de hond is weer de dupe..