shadowflower schreef:Wie is er dan ook zo ACHTERLIJK om snachts dieren zo vrij rond te laten lopen dat katten en andere roofdieren er zo bij kunnen. Waar is je verstand ?!?!?!
Het is ten eerste ACHTERLIJK om zo te reageren als je blijkbaar niks weet van marters noch konijnen. Dan zou je namelijk weten dat marters zich letterlijk overal doorheen knagen en dat je hok een vierkante doos uit hout zou moeten zijn wil je konijnen beschermen hier tegen. En ja wat gebeurd er als die marter eenmaal binnen is? Dan kan dat konijn nergens meer heen! Dan is het beter dat ze vrij kunnen rondrennen dan hebben ze ten minste nog een kleine kans te overleven.
Ik vind een konijn dat vrij heeft mogen rondlopen en uiteindelijk 'vermoord' is nog altijd beter dan die beestjes die zo sneu in een hokje van 1 bij 2 zitten. Nu ga ik die mensen waarschijnlijk over heen krijgen, maar jammer dan want dat vind ik idd zielig. Onze konijnen lopen ook lekker los in onze tuin, die overigens konijn proef is gemaakt, en we hebben 5 katten thuis die er al voor de konijnen waren, nou die hebben er genoeg respect voor, angst zelfs. Onze jack heeft 1 eer een poging gedaan, maar nooit meer.
OT: heel erg vervelend wat er is gebeurd! Zoiets kan helaas altijd en opeens gebeuren. Veel sterkte met het gemis. Mischien een troost om te weten dat je konijnen wel een heerlijk leven hebben gehad!