Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:ik begrijp die eigen land eerst instelling wel.
Tosadog schreef:Je zal als dier dan maar de extra pech hebben dat je geboortemand in het buitenland stond...
Nikki__ schreef:Nederland zelf heeft al weet ik hoeveel asielen. Dan kan jij me niet wijs maken dat er geen enkele hond aan de eisen voldoet!
Wuis schreef:Het asiel waar ik sinds kort een vaste baan heb zitten veel honden al erg lang.
Er is zelfs een hondje die er er acht(!!!!!!) jaar zit. Waarom krijgt deze geen kans, en een hond uit een ander land wel?
superwoman schreef:Nikki__ schreef:Nederland zelf heeft al weet ik hoeveel asielen. Dan kan jij me niet wijs maken dat er geen enkele hond aan de eisen voldoet!
Hangt er ook vanaf hoe lang je wilt wachten en hoeveel eisen je heb.
Zelf ben ik ook tegen die organisaties die honden over halen...
Verzamel dan gewoon geld in om ze dáár te helpen.
Echter zijn mijn princiepes niet zo sterk, dat ik een hond daarvoor niet zou kiezen.
Maar zou iig niet gaan kijken voor en buitenlandse hond, hoogstends tegen komen.
De klick is imo het belangrijkste als ik een hond wil.
Nikki__ schreef:Dees_daan; tegen over mij hoef je je niet te verdedigen hoor
En ik denk al helemaal niet kort door de bocht over een hond laten zitten omdat hij uit het buitenland komt.
Naar mijn idee grijpen mensen alleen te vaak naar de makkelijkste weg. Want er worden nou eenmaal meer buienlandse honden in het wel bekende zonnetje gezet, dan NL honden...