De jongste weigert erop te gaan en doet het buiten...
De oudste is heel netjes! Ligt bijna nooit een korreltje buiten de bak!

Deurtje hebben wij er ook uitgehaald.... anders ging ie er helemaal niet op! (en wel ervoor zitten natuurlijk...)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jakary schreef:Hier graven ze trouwens aan hun eetbak/drinkabk ook, met als gevolg dat 's morgens hun drinkbak ergens ondersteboven ligt en het water lekker door de ganse kamer geploeterd ligt
Toch fijn hè, die lieve poezenbeesten
Jakary schreef:Hier ligt ook het hele huis vol! Echt een ramp![]()
We hebben zo'n 'overdekt' kattenbak, en 1 van onze katten krabt als hij gedaan heeft ipv in de kattenbak, tegen de zijwanden en het dak![]()
![]()
Er ligt ook zo'n speciaal matje voor de opening zodat de korrels daar blijven inhangen. Alleen durven ze daar niet over, dus springen ze altijd van op afstand in en uit de kattenbak
De grootste grapjas van de bende vindt het trouwens leuk om als je de klonters eruit raapt, erbij te komen zitten om nog snel een plasje te doen.
Siggislief schreef:Bram de jongste dus, die weet altijd als ik de kattenbak verschoon van.. Als jij klaar bent doe ik de dans erop!
Dan luister je echt 30 min. naar z'n dansje.. Maar hij doet op dat gegeven moment echt niks op de kattenbak!
suuzepuus schreef:1 van mijn 2 poesen gaat in de bak zitten maar poept over de randze begaafd ook netjes haar drolletje in de bak. heaas ligt hij er 9 van de 10 keer naast...
Jakary schreef:M'n ouders hebben trouwens ook nog eentje die bang is om haar pootjes vuil te maken.
Die gaat met haar 4 poten op de rand staan (heel gek zicht) en dan poept ze zo in de bak
tita schreef:Jakary schreef:M'n ouders hebben trouwens ook nog eentje die bang is om haar pootjes vuil te maken.
Die gaat met haar 4 poten op de rand staan (heel gek zicht) en dan poept ze zo in de bak
![]()
![]()
![]()
![]()
ken je niet een foto maken ofzo