Is dit normaal voor een kat?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mir_U

Re: Is dit normaal voor een kat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 12:32

lifaya schreef:
Mirr84 schreef:
Die supplementen zijn een soort pillen, het is dus geen voer. Mijn kat vrat ze eerst alsof het snoepjes waren, nu moeten we ze in wat kleinere porties (zijn nogal grote dingen) toch naar binnen mikken, want de nieuwigheid was er voor meneer als snel af...

Owww okej hihi, en dat krijg je op recept of kan je het gewoon bij dierenwinkel kopen?

Recept Lachen

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 10:55

Ik weet het niet hoor, ik vind het er toch een beetje raar uit zien. En dan niet in de zin van 'komisch.'
Ik zou even contact opnemen met de da.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:00

Raggel schreef:
God het ziet er wel verschikkelijk komisch uit ROFL

Hahaha, dat is ook wat ik dacht Haha! Haha! . is absoluut niet gemeen bedoeld trouwens!!

Toch even navragen voor de zekerheid, dan weet je het maar zeker.

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:19

Snap niet helemaal waarom je een week gaat zitten wachten op je oom dan dat je nu ff naar de DA gaat. Het lijkt er zo toch echt op dat ze pijn heeft bij het zitten. Ik zou nu al bij de DA staan Lachen

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-08 16:33

woensdag was mijn oom langsgeweest, Hij vertelde dat de meeste katten die aan hun kruisbandjes geopereerd zijn artrose krijgen. Pukkie zit op die rare manier omdat ze dat dus prettiger vind en haar pootje zo het minst belast. Me oom zei daarbij ook dat ze nu (nog) niet pijn heeft, maar zodra je merkt dat ze iets minder kan zoals springen (wat ze nu nog wel kan, en goed ook) dat ik dan wel naar de DA moet gaan voor controle, want dan zal ze waarschijnlijk aan de medicatie moeten. Dus het is gewoon even afwachten!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 17:01

Gefeliciteerd met je verjaardag, lifaya! Lachen
Blij te horen dat je kat geen pijn heeft.
Onze Humphrey bleek dus ook artrose te hebben, dat bleek uit de foto's die gemaakt zijn na het ongeluk.
Dat ze artrose krijgen vanwege die kruisbandjes klopt dus niet..?
maar het kan natuurlijk wel zijn dat als ze eenmaal geopereerd zijn, ze er wel sneller last vn krijgen, als ze het nog niet hebben.
Humphrey is gelukkig ook pijnvrij, ik heb ook nog niet het idee dat ze minder goed kan springen (tafel, schutting enzo) Haha!
Je zal zien als je een paar maanden verder bent dat het nog beter gaat met haar.
Misschien gaat ze tzt ook wel weer 'gewoon' zitten. Lachen