Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) uitgezocht op de bij een oud vrouwtje die zat met de 2 chihuahua's op schoot zat. Ze is erg aanhankelijk. We hebben haar zelf meegenomen naar nederland. Ze poept trouwens ook gewoon (:
:D:D PineApple schreef:Liezel1 schreef:Naar de DA met het dier, laten nakijken en je moeder onder dr neus wrijven dat als ze een dier koopt er ook voor moet zorgen...
Een trui die bij nader inzien niet bevalt, kun je terug brengen naar de winkel, een hond niet zomaar!
En waar komt het beestje vandaan? Hij zal toch een paspoort etc moeten hebben? Daar staat toch een geboortedatum in?
Hier ben ik het mee eens. Als ze geen hond wil, moet ze er geen kopen. En als dat poepen niet goed gaat, toch even een bezoekje brengen aan de DA.

Ellebel schreef:Nou als het beestje uit Tsjechie komt hoef je niet gek staan te kijken als het helemaal geen Chihuahua blijkt te zijn. Gewoon een heel jong pupje wat zo klein mogelijk is verkocht als zijnde chihuahua.
Je zult er dus mee naar de DA moeten. En ja, dat kost geld, maar dat hebben jullie immers al uitgespaard door het arme ding uit Tsjechie te halen. Dus dat is mooi, kun je nog een heleboel geld kwijt aan de verzorging van het arme ding. En geld gaat het je kosten, reken er maar op. Overigens, als je moeder zogenaamd zo bezorgd is om de andere hond zou ik het pupje helemaal als de donder langs de DA brengen, wie weet wat voor een ziektes de pup bij zich heeft.
Je moeder zou ik dit topic eens laten lezen, misschien dat ze dan wel overtuigd is? Zo niet, dan hoort ze zich ergens in een hoekje heel diep te gaan schamen. Ik snap wel dat jij er niets aan kunt doen, maar het is toch verdorie te triest voor woorden dat jij als kind nog meer verantwoordelijkheidsgevoel hebt dan je eigen moeder?
Ik zal dit topic even laten sluiten want eigelijk is het probleem al op gelost. Btw onze schapendoes was ook 7week toen we haar kregen. Die kwam wel bij een fokker vandaan. We zullen goed voor haar zorgen en zodra er wat is naar de dierenarts maar mn ouders zijn nietheel erg naar de dierenarts vliegerig als er niks mee is. Maar ze moet binnekort toch geent worden. suleilitha schreef:Heeft je moeder er al bij nagedacht wat voor uitheemse hondenziektes dit hondje allemaal bij zich kan hebben?
Een bezoek aan de dierenarts op zeer korte termijn, lijkt mij toch wel op zijn plaats.