Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zaya schreef:Westy,Lief, maar het is wel een terrier, heeft een strakke hand nodig ( van wat mijn ervaringen zijn ), hebben een ruw haar vacht wat geplukt moet worden, net als bij de ruw haar teckel en jack russel, moet ook deze hond naar de trimsalon,
x_Sannee schreef:Oke, even voor de duidelijkheid onze hond Emie doet er niks mee hoor ! Ze hebben al even gespeeld en we zeiden steeds voorzichtig tegen emie en ze deed gewoon lief. We houden het pupje. Nu moeten we dus eennaam voor haar hebben. Ze heeft een officieel boekje met stempels van de D.A. in tsjechie.
Dus wie een naam voor haar weet BRANDLOS !Het is een langharig goudbruin meisje.
Zal zo als ze wakker is wel even een foto maken (:
Dreeetje schreef:x_Sannee schreef:Oke, even voor de duidelijkheid onze hond Emie doet er niks mee hoor ! Ze hebben al even gespeeld en we zeiden steeds voorzichtig tegen emie en ze deed gewoon lief. We houden het pupje. Nu moeten we dus eennaam voor haar hebben. Ze heeft een officieel boekje met stempels van de D.A. in tsjechie.
Dus wie een naam voor haar weet BRANDLOS !Het is een langharig goudbruin meisje.
Zal zo als ze wakker is wel even een foto maken (:
Kan ook altijd een vervalsing zijn .. Zou dat niet te nauw nemen..
Stephanie schreef:en een mops dan?
die leuke beestjes met een platte snuit en een varkenstaartje?
Ze zijn klein en aanhankelijk en gevoelig voor verwennen(vooral niet té veel doen).
C_arola schreef:TS heeft al een hond gevonden.
Dreeetje schreef:ze is al zindelijk ??? met 7 weekjes ??? Doe je goed, mijn pup van 10 weken nog niet hoor .. heb volgens mij nog nooit gehoord van een pup die met 7 weken zindelijk is ...
Vertel mij hoe je dat hebt gedaan, wil ik ook wel !
C_arola schreef:Dreeetje schreef:ze is al zindelijk ??? met 7 weekjes ??? Doe je goed, mijn pup van 10 weken nog niet hoor .. heb volgens mij nog nooit gehoord van een pup die met 7 weken zindelijk is ...
Vertel mij hoe je dat hebt gedaan, wil ik ook wel !
Het kan wel.
Ik ken een vrouw die een pup in huis heeft genomen omdat het hondje bijna niet meer leefde (hele voorgeschiedenis).
Die hondje kreeg ik toen ze 7 weken oud was. Pup was toen ook al helemaal zindelijk en liep netjes mee aan de riem.
Voor de duidelijkheid; er werd een goed plekje gevonden voor de pup vandaar dat ze tijdelijk bij mij kwam.
Zij was samen met haar 3 zusjes gedumpt toen ze 2 dagen oud waren en is met de fles opgevoed.