Ach natuurlijk is er ergernis maar goed, ik snap wel dat dat er ook bij hoort. Rome is niet in 1 dag gebouwd, zo ook niet een 'brave' kat

Het afleren om met mn handen te spelen duurt denk ik nog wel even. Maar je merkt steeds vaker dat ie met ingetrokken nageltjes mn handen 'pakt'. Maar dat bijten doet ie nog wel, nou dan staat ie zo op de grond.
Het is jammer voor hem dat ie niet lekker naar buiten mag (hij zou nu toch nog te jong zijn maar allez) en dat betekent dat ie nu alles in huis gaat verkennen. Groot gelijk. Hij groeit goed, want hij kan ook steeds hoger en verder springen

Als hij echt lastig is, bijvoorbeeld als ie ontwaakt is uit zijn coma en wil spelen terwijl wij een film aan het kijken zijn, dan is het jammer van die film maar dan ga ik toch effe met hem spelen. Mijn vriend wil echt maar 1 kitten, dus dat betekent dat ik/wij meer energie in hem moeten steken. Ach, kan best hoor, ik ben heel de dag thuis dus steek er genoeg energie in

Ik geef blikvoer van Pro plan, is volgens mij wel een prima merk.
Edit: het valt me nog mee dat Joey de Yucca (=plant met lange stammen) nog niet ontdekt heeft als zijnde perfecte krabpaal!