Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chichiba schreef:Gefeliciteerd met de pups...
Prachtige naam Okami...
Mijn kat heet Yuugi, ook Japans...
Alleen als ik Okami opzoek betekend het:
government, authorities, Emperor, wife, madam, looking on by an outsider,
mistress, landlady, hostess, proprietress
Ik denk niet dat je je hond zo'n vrouwelijke naam wil geven?
Wolf in het Japans is Ookami of Urufu...
Doe het dan met 2 oo's...Anders krijg je een heel raar iets...![]()
Alleen als tip he!![]()
Veel succes met deze prachtige honden...
Jeanine84 schreef:Jij hebt wat ik wilIk wil alleen uiteindelijk wel 2 zuivere huskys! Namen heb ik ook al haha
Nayra en Yuna
Cupcake_ schreef:Wat een schatjes!
Dakota & Foxy?
Dakota & Havana?
Chikiboy schreef:Ooit krijg je er spijt van...daarvoor wed ik wel een miljoentje of 2...
Maar ja denkt je eenmaal dat je het wel kan en zal je het ook wel doen...
Enne...wie gaat er op jouw hond letten als je werken gaat/naar je opleiding ?
Een puppie kan je niet zomaar alleen laten...dat moet je opbouwen en dat hééél lang duren
En ja ik weet waarover ik spreek.... ik heb hier een broer en 2 zusjes lopen die vandaag 2 jaaar oud zijn...en nee...zelf zou ik dat nooit hebben gedaan maar ik heb ze van de dood moeten redden (nadat hun 7 broietjes/zusjes vermoord waren) en heb er nooit goede families voor gevonden hier in t zuiden...
Gelukkig heb ik wel een opleiding gehad in die materie...maar problemen zijn er vantijds (hormonaal verbonden) en volgende keer....er komt geen volgende keer.![]()
Ik ben de dag dat ze in mijn leven kwamen moeten stoppen met mijn werk om hen te kunnen verzorgen (2 dagen oud).
Ze zijn prachtig geworden, goed opgevoed, goed karakter etc....
Enne dat ze op 2 weken al het karakter zien....hahahaha...die verandert nog wel serieus hoor...Doe evt. de puppietesten op 6 weken (Martin Gaus) door een gedragsdeskudige...
En je reactie op het vasthouden van de pup....typisch menselijk...je zei dat je een naar gevoel had, schrik om spijt te krijgen...komt heel bekend voor...Je geweten spreekt niet, maar je hart...je hebt schrik dat hij niet goed terecht gaat komen en wil je over hem ontfermen...begrijpelijk maar foutief uitgangspunt.
Een tip: ga even naar http://www.hondenforum.nl...en zoek daar even op dat hondenras...Er staat toevallig een topic over iemand die ook 2 van die puppies genomen heeft...
Rarara wat kenners ervan denken...
En hier in huis... daar waar één hond makkelijk te houden is, heb je met 2 en meer t gevolg dat ze elkaar meesleuren...bijvb. een zal niet gaan lopen...maar gaat de andere weg dan zal de ene ook volgen...t zelfde bij kattekwaad uitsteken....
Succes,
lovelance schreef:... of beatles