Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Rosita schreef:Herplaatsers als in 'wegens omstandigheden' zou ik meestal laten zitten. Wanneer je een veelal probleemloze hond wilt zonder de puptijd zelf te hoeven doen dan moet je bij een goed fokker een reu of teef halen. Eentje die, om welke reden dan ook, niet (meer) voor de fok ingezet wordt.
Roxx schreef:Ik kwam vanavond kennissen tegen die een herplaats-hond hebben sinds een paar weken. Een ontzettend lief dier en super netjes opgevoed. Ik heb nog nooit een hond gezien die zo braaf en gehoorzaam is! Een herplaats-hond hoeft dus zeker geen probleemgeval te zijn!
. Sommige mensen houden niet van honden maar wel van haar
. Echt een schatje, maar ze heeft ook sporen van vroeger... Ze is bang voor andere honden, maar het enige is dat ze dan omloopt of bescherming bij je zoekt. ze zal ook nooit bijten.

Nikki__ schreef:Nijn schreef:Ik wil graag een Cane Corso
Dat een pup opvoeden veel werk is ben ik me bewust van, scheelt dat ik ook halve dagen werk
Ik denk dat je er verstandig aan doet om met dit ras voor een pup te gaan.
[***] schreef:Ja jemig, dat dacht ik ook al.
Nijn schreef:Een herplaatser is al opgevoed en dat zou een hoop energie schelen,

.
). Wij werkten beiden veel, maar dat was voor Jodie geen probleem, want zij was heer en meester in haar huis, bij mooi weer waren de tuindeuren open en kon ze gaan en staan waar ze wilde. Alle vrije tijd werd aan haar en het rijden besteed. Ze zou niet los kunnen lopen en alhoewel ze er wel eens vandoor ging, hebben wij dit wel (altijd) gedaan. Jodie was echt alles voor ons.
.

Nu hebben wij inmiddels al weer 10 jaar een superlieve hond die wij toen ze 7 maanden was bij een echtpaar hebben opgehaald, een ander soort herplaatser dus.