Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittKitt schreef:Nou de volgende keer geen metalen radje meer nemen heAnders ben je dalijk een hamster kwijt aan gebroken of afgestorven pootjes
Joyckuh schreef:Het einde voor mijn hamster nadert inmiddels ook al. Ik zie het beestje aftakelen, word mager. Mag ook, hij is inmiddels al ruim 2 jaar... Maar toch, moet er niet denken dat ie dood gaat! Het is zo'n schatje! Met die plopoogjes! Ik ga dan vrees ik ook een flink potje zitten janken....
BrittKitt schreef:Je hebt ze wel, in de dierenwinkel heb je metalen radjes met een stoffen band die je er om kan doen. Je kan er zelf ook een oud stuk stof doorheen weven zodat de pootjes er niet meer tussendoor kunnen. Scheelt al een hoop gedoe!
Lieneke_ schreef:Joyckuh schreef:Het einde voor mijn hamster nadert inmiddels ook al. Ik zie het beestje aftakelen, word mager. Mag ook, hij is inmiddels al ruim 2 jaar... Maar toch, moet er niet denken dat ie dood gaat! Het is zo'n schatje! Met die plopoogjes! Ik ga dan vrees ik ook een flink potje zitten janken....
Pff dat lijkt me echt erg.. als je ziet dat dat eraan zit te komen![]()
Volgens mij stopte bij de mijne gewoon opeens zijn hartje..
Hij had zijn oogjes nog open, met een pitje nog half in zijn bekkie..
een tijdje geleden hadden we het er nog over hoelang hij nog zou blijven leven, omdat hij toch al zo oud was maar nogsteeds zo gezond was..
4 jaar lang nooit problemen met hem gehad! beestje is gelukkig nooit ziek geweest of wat dan ook
BrittKitt schreef:Waarom vind je inslapen niet fijn van hamsters en ratten ed?
Mijn hamstertjes zijn allebei heel snel gegaan, maar goed die waren ook allebei helemaal op
Oude hamstertjes worden wel vaker mager volgens mij, de mijne heb ik op het laatst nog bijgevoerd met een spuitje en olvarit, dat vond ze wel lekker, ook brinta ging er nog vrij goed in, maar op het laatst wilde ze niks meer en toen ben ik er ook mee opgehouden en mocht ze gaan. Bij de da was ze na de eerste spuit al bijna weg, bij de tweede was het al direct afgelopen.
Mn andere hamstertje had denk ik een hersenbloeding gehad, ik vond haar toen ik thuis kwam helemaal akelig ronddraaiend, kromme rug en kon alleen maar rondjes lopen en panieken, kreeg haar oogje niet meer open dus dat was ook einde verhaal. Ben als een gek naar de da gereden om haar te laten inslapen, het was echt zo zielig om te zien.. Beide hamsters waren ook al ruim 3, dus dat scheelt.
Wat ik bij mijn da wel superfijn vond is dat ik zelfs later nog een kaartje kreeg van hem met sterkte en dat ik een gipsafdruk kreeg met de pootjes er in en hun naam