Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lindatje schreef:Maar Clovertje is DA-assistente en zij zegt het ook te gebruiken, ik neem aan dat dat dus wel goed zit.
Ffortuna schreef:lindatje schreef:Maar Clovertje is DA-assistente en zij zegt het ook te gebruiken, ik neem aan dat dat dus wel goed zit.
Ook al gebruiken dierenartsen het, zij kunnen ook een diagnose stellen die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek. Dat kun je als hondenbezitter niet, dan kun je slechts al gissend een diagnose stellen, die wellicht helemaal niet juist is. Met medicijnen kun je ook schade aanrichten bij je dier, niet vergeten. Want ik neem aan dat het geklets is dat er in Griekenland een DA een recept heeft uitgeschreven voor iets dat helemaal niet verkrijgbaar is. Volgens mij heeft men gewoon zelf bedacht na wat internetspeurwerk dat dat medicijn maar moet helpen. Mijn vriend is ook DA, zit in de paarden, en ziet helaas maar al te vaak wat mensen door speurwerk op internet (ja, ook op Bokt) hun beesten aandoen met 'geleende' medicijnen etc. Vandaar mijn afkeer.