Bobby En Robby dikke mik

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marialva

Re: Bobby En Robby dikke mik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:41

Robby is afgelopen vrijdag gecastreerd Huilen hij maakte al sproei gebaren en moest hij helaas op zn jonge leeftijd gecastreerd worden hij is er nog steeds niet lekker van ! volgens de Da waren we net op tijd hij is erg snel geslachts rijp geworden, ik vindt het erg jammer want ik had nog graag een zoon van hem willen hebben, maar een sproeiende kat in huis kan dus absoluut niet, en dan moet je een keuze maken Huilen

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:47

Ooh wat vervelend meid! Ach gut
Ik hoop dat de kleine snel opknapt, jammer dat jullie hem hebben moeten laten casteren, maar ik vind de keuze niet meer dan logisch.

Hoe gaat het met Bobby? Lachen

Ik vind je avatar echt super geweldig en schattig, mag ik hem opslaan?

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 22:59

met Bobby gaat het super Go jij! Go jij! hij heeft niets van zijn avontuur over gehouden en is nog steeds de zelfde luie kat als eerst Knipoog hij leeft wel erg mee met Robby, zo balen dat hij er zoveel last van heeft Huilen dan voel je je echt machteloos, hij krijgt wel pijn stillers maar het help niet veel ik hoop echt dat hij er snel bovenop is Knipoog

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 23:03

Gelukkig dat hij niks aan zijn avontuur over heeft gehouden! Lachen
Lief he om te zien hoe solidair dieren naar elkaar kunnen zijn, voelt de ene zich rot dan leeft de ander zichtbaar mee.
Geniet van je twee mannen zou ik zeggen! Lachen

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 09:41

Hier nog even en update van Bobby en Robby tot onze grote schrik blijkt Robby erg doorgefokt te zijn en zijn we daar flink mee besodemieterd de schat is inmiddels al 4 keer geopereerd aan z’n heupen (die vergroeiing hebben) en z’n gebit (die in zijn kaken groeien) zijn levens verwachting zal niet groot zijn gezien hij ook nog nier problemen heeft en dat z’n groei belemmerd, we zullen alles eraan doen om hem het leven zo comfortabel als mogelijk te maken.
Inmiddels hebben wij zijn fokkers aangepakt en mogen die geen katten meer houden!
Wij waren niet de enige met klachten over een kitten, het bleek dus dat deze mensen puur broodfokkers waren!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:02

Wat een mooie foto's. En wat een sneu nieuws van Robby. Dat is me nog al wat op zo'n jonge leeftijd al heupproblemen. Ik hoop dat ie toch nog heel lang bij jullie mag zijn. Het is zo'n mooi stel!
Wel heel goed dat jullie de fokkers aangepakt hebben, dierenleed is er al genoeg.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:51

Nee, het is niet waar! :oo Wat erg en sneu voor jullie en Robby, arm dier.
Gelukkig dat jullie de fokkers aan hebben kunnen pakken, zulke mensen mogen geen dieren houden. :n
Heel veel liefde en plezier nog gewenst met de 2, ik duim voor een lang en gelukkig leven voor Robby!

Ontzettend mooie foto's weer trouwens, blijf ze maar lekker posten hoor! :D

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 16:48

dank jullie wel ja heb een nieuwe camera :D nikon D90 ;) ja we hebben wel het aanschaf geld van de rechter toegewezen gekregen van Robby, maar tot op heden nog niets gehad :( maar goed we proberen samen met de dierenarts hem het zo plezierig mogelijk te maken zodat hij geen pijn heeft, maar als de pijn niet meer opgelost kan worden dan............ ;( zo triest voor het beestje en mn dochtertje het is haar grote vriend en hij is ook zo lief en het beste maatje van Bobby, ik moet er niet aan denken als hij er niet meer zou zijn |( maar we zien het wel volgende maand moet hij weer aan zn tanden geholpen worden anders groeien die weer zn kaak in!

ja dat soort mensen mogen geen dieren houden belachelijk :(